تریلر بازی Helldivers 2 منتشر شد + تاریخ عرضه

سونی با انتشار تریلر بازی Helldivers 2 ، مشخصات فنی مورد نیاز این بازی از استودیو Arrowhead Game Studios را برای کامپیوترها اعلام کرد.

سونی مشخصات فنی مورد نیاز برای بازی Helldivers 2 از استودیو بازی سازی «Arrowhead Game Studios» را برای کامپیوترها اعلام نمود و همچنین تأیید کرده که این بازی از قابلیت اتصال مشترک بین کنسول پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Helldivers 2 منتشر شد

Helldivers 2 یک بازی شوتر سوم شخصی است که توسط شرکت «سونی اینتراکتیو انترتینمنت» منتشر خواهد شد و به عنوان دنباله‌ای برای بازی شوتر سال 2015 با نام Helldivers به انتشار می‌رسد. این بازی امکان بازی چند نفره تا چهار بازیکن را فراهم می‌کند.

«کاترین باسکین»، مدیر رسانه‌های اجتماعی «Arrowhead Game Studios»، در یک نوشته در وبلاگ پلی‌استیشن، پشتیبانی از اتصال مشترک بین دستگاه‌های مختلف را اعلام کرد و به این معنی است که تیم‌های کاربران در کامپیوتر می‌توانند بازی را با دوستان خود روی کنسول پلی‌استیشن 5 انجام دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Helldivers 2 را مشاهده کنید:

در ادامه می‌توانید مشخصات مورد نیاز بازی Helldivers 2 را در عکس زیر مشاهده کنید:

تریلر بازی Helldivers 2
مشخصات مورد نیاز بازی Helldivers 2

وی اظهار داشت:

اجتماع و بازی تیمی، مهم‌ترین پایه‌های Helldivers 2 هستند، بنابراین این حیاتی است که بازیکنان بتوانند با همکاری یکدیگر، بدون توجه به سیستمی که انتخاب می‌کنند، به بازی بپردازند. با هم می‌توانیم پیروزی‌ها را جشن بگیریم، از شکست‌ها ناراحت شویم و کهکشان را بدون مرزهای پلتفرم آزاد کنیم.

بازی Helldivers 2 در تاریخ 8 فوریه 2024 (19 بهمن 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *