استودیوی رمدی علامت تجاری FBC: Firebreak را به نام خود ثبت کرد

استودیوی رمدی که در حال حاضر روی چندین پروژه مختلف کار می‌کند، چندی پیش علامت تجاری FBC: Firebreak را به نام خود ثبت کرد.

FBC: Firebreak در واقع یک اپلیکیشن جدید از شرکت رمدی است که به نرم‌افزارهای بازی کامپیوتری، لباس، صدا، ویدئو و تولید چند رسانه‌ای و عکاسی ارتباط دارد. انتظار می‌رود که این علامت تجاری، مربوط به یک بازی شوتر کو-آپی باشد که در دنیای کنترل جریان دارد و پیش از این با نام رمز «پروژه کاندور» شناخته می‌شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استودیوی رمدی علامت تجاری FBC: Firebreak را به نام خود ثبت کرد

FBC مخفف عبارت اداره فدرال کنترل (Federal Bureau of Control) است که با آن در بازی کنترل آشنا شده بودیم. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این بازی جمع‌آوری شده، این اثر شوتر و کو-آپ، از سمت استودیوی Remedy ساخته می‌شود و بازیکنان را در محیطی قرار می‌دهد که با دشمنانی از بازی Control مبارزه کرده و هدف آن این است که این نیروهای ماوراءالطبیعی مخرب را جمع‌آوری کنند.

استودیوی رمدی
علامت تجاری FBC: Firebreak

هدف سازمان FBC به صورت کلی کنترل موجودات فراطبیعی است که در بازی Alan Wake 2 هم به آن‌ها اشاره شده بود و جز قسمت‌های مهمی از دنیای متصل رمدی محسوب می‌شود. از این رو، نظریه دیگر طرفداران این است که علامت تجاری FBC: Firebreak ممکن است مربوط به بسته‌های الحاقی Alan Wake 2 باشد که در حال حاضر در اولویت رمدی قرار دارند. علاوه بر این، استودیو رمدی در حال حاضر روی ریمیک نسخه اول و دوم بازی Max Payne و همچنین دنباله بازی Control نیز کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های استودیوی رمدی وبازی‌های آن چیست؟ شما کدامیک از بازی‌های این استودیو را امتحان کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *