تاریخ عرضه بازی WWE 2K24 مشخص شد

چندی پیش، بازی WWE 2K24 به طور رسمی معرفی شد. همچنین، تریلر و جزئیات مهم این بازی در تاریخ 22 ژانویه 2024 (2 بهمن 1402) به انشتار خواهند رسید.

صبح امروز، عنوان WWE 2K24 به‌طور رسمی در صفحه رسمی 2K Sports معرفی شد. همچنین این کمپانی اعلام کرد که بازی جدید کشتی کج قرار است در تاریخ تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، و PC عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی WWE 2K24 معرفی شد

بر اساس حدس و گمان‌ها، ستاره‌ای که روی جلد بازی حضور خواهد داشت، امکان دارد از بین «ست رولینز» (Seth Rollins)، «کُدی رودز» (Cody Rhodes)، «بکی لینچ» (Becky Lynch) و «گانتر» (Gunther) انتخاب شود.

به نظر می‌رسد بیشتر طرفداران حدس می‌زنند که شخصیت «ست رولینز»، «کودی رودز» یا «استیو آستین»، روی جلد قرار بگیرند. این حدس و گمان‌ها بر اساس یک پست X (توئیتر سابق) با یک ایموجی جمجمه در حساب رسمی منتشر شده که به طور اتفاقی با لوگوی این دو کشتی‌گیر مطابقت دارد.

سازندگان این بازی نیز در صفحه رسمی خود، عکسی از پیراهن داور با نشان جمجمه منتشر کرده‌اند، که طرفداران معتقدند این تصویر، به «کُدی رودز» اشاره دارد؛ زیرا جمجمه به عنوان نماد او شناخته می‌شود. ممکن است این تصویر به «استیو آستین» یا شخصیت دیگری مرتبط باشد، اگرچه تفاوت‌هایی بین این دو مشاهده می‌شود. به هر حال، در آینده‌ای نزدیک، باید منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های کشتی کچ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamereactor


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *