شایعه: ریمیک بازی Deus Ex ساخته خواهد شد

طبق شایعاتی که اخیراً توسط اینسایدر گیمز به انتشار رسیده، استودیوی ایدوس-مونترال در حال حاضر در حال توسعه ریمیک بازی Deus Ex است.

Deus Ex، یکی از بهترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های سبک ایمرسیو سیم است و استودیوی ایدوس-مونترال، در سال 2016 با عرضه Deus Ex: Mankind Divided این مجموعه را ادامه داد؛ اما پس از آن، هیچ نسخه جدیدی از این مجموعه عرضه نشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریمیک بازی Deus Ex ساخته خواهد شد

ریمیک‌ها و ریمسترها، در حال حاضر در صنعت بازی‌های ویدئویی بسیار محبوب هستند و بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان از این رویکرد برای بازگو کردن بهترین مجموعه‌های خود استفاده می‌کنند. بر اساس شایعه‌ای که در انجمن 4chan منتشر شده، یک ریمیک از نسخه اول بازی Deus Ex در حال ساخت با استفاده از آنریل انجین 5 است.

منبع این شایعه اعلام کرده که استودیوی ایدوس-مونترال در حال حاضر توسعه‌دهنده این پروژه نیست و همچنین ساخت بازی‌های جدید سری Deus Ex با حضور شخصیت «آدام جنسن» پیشگیری نمی‌شود.

ریمیک بازی Deus Ex

در سال گذشته، استودیوی ایدوس-مونترال، در یک تبلیغ استخدامی، به ساخت نسخه جدیدی از فرانچایز Deus Ex اشاره کرده بود و چند منبع خبری معتبر هم توسعه نسخه جدید Deus Ex را تأیید کردند؛ اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر تمام این برنامه‌ها کنار گذاشته شده‌اند.

احتمالاً ناشران با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر با آن‌ها روبرو هستند، تمایل دارند تا با ساخت ریمیک‌ها و ریمسترها از بازی‌های محبوب خود، یک منبع درآمد کم‌خطر و آسان برای خود ایجاد کنند. «یوبیسافت» نیز برنامه‌ای مشابه را دنبال می‌کند و تاکنون ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time و ریمیک بازی Splinter Cell را معرفی کرده است.

اطلاعاتی که منتشر شده، با اظهارنظر صداپیشه شخصیت «آدام جنسن» که اعلام کرده بود درگیر هیچ پروژه مرتبط با توسعه نسخه جدید Deus Ex نیست، تناقض دارد؛ بنابراین، تا زمانی که اعلام رسمی از طرف استودیو یا ناشر مربوطه صورت نگیرد، نمی‌توان با قطعیت گفت که ریمیک یا نسخه جدیدی از Deus Ex در حال توسعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت و ریمیک بازی‌های قدیمی توسط استودیوها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *