بازی Suicide Squad یک گیم‌پلی کوتاه از شخصیت جوکر دارد

یک رویداد جدید برای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برگزار شد که در طول آن، گیم‌پلی شخصیت جوکر (Joker) نیز به معرفی رسید.

قسمت سوم از برنامه Insider Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شده و نگاهی به آنچه بازیکنان پس از پایان کمپین می‌توانند انتظار داشته باشند، را نشان می‌دهد. در این بخش‌ها، هر تیم در رده‌بندی‌های انفرادی، دونفره و چهارنفره به رقابت خواهند پرداخت؛ اما ویژگی منحصربه‌فرد این بازی، استفاده از شخصیت‌های دیگر به عنوان ربات در تیم شما است. این شخصیت‌ها را هوش مصنوعی کنترل خواهد کرد؛ در حالی که امکان بازی انفرادی نیز فراهم می‌شود، بازیکنانی که صاحب ربات‌ها هستند نیز پاداش دریافت خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Suicide Squad یک گیم‌پلی کوتاه از شخصیت جوکر دارد

هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی محدودیتی دارد یا خیر. علاوه بر این، در این رویداد، گیم‌پلی شخصیت جوکر نیز معرفی شد. بازی جوخه خودکشی ، در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برای ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Suicide Squad

فصل اول بازی Suicide Squad Kill the Justice League شامل چندین عنصر مهم است. در فصل اول، باس فایت‌های جدیدی با طرح شرورهای دی‌سی، سوپرمن و گرین لنترن به بازی اضافه می‌شوند. همچنین، بازیکنان با دشمنان جدیدی از گونه‌های مختلف روبرو خواهند شد.

این فصل، شامل محتوای ریدار، پایگاه‌ها و عناصر دیگری نیز می‌شود که جذابیت و تنوع بازی را افزایش می‌دهند. فصل‌های دوم تا چهارم نیز سه کاراکتر و محیط‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد. این فصل‌ها شامل نسخه بسیار سرد و یخ‌زده متروپلیس، شهر گاتهام و یک نسخه با حال‌وهوای قرون وسطایی از متروپلیس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جوکر در این بازی و فیس او چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *