تریلر بازی Slender: The Arrival VR منتشر شد

تریلر بازی Slender: The Arrival VR که در ابتدا در سال 2013 منتشر شد و جانشین Slender: The Eight Pages بود، «لورن» را در جستجوی دوست گمشده‌اش نشان می‌دهد.

به مناسبت ده سالگی این بازی، شرکت «بلو ایل استودیو» (Blue Isle Studios) یک آپدیت بزرگ منتشر خواهد کرد که شامل فرم و حالت واقعیت مجازی برای Slender: The Arrival می‌شود. همچینین، چندی پیش، «Perp Games» ناشر این آپدیت تیزر Slender: The Arrival VR را منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Slender: The Arrival VR منتشر شد

تریلر واقعیت مجازی Slender: The Arrival هیچ چیز دیگری را در مورد این بازی لو نمی‌دهد. همچنین، پلتفرم‌هایی که از این بازی پشتیبانی خواهند کرد نیز در حال حاضر تأیید نشده‌اند؛ اما با توجه به اینکه Perp Games بیشتر بر نسخه‌های PSVR 2، مانند Vertigo 2، VR Skater و Crossfire: Sierra Squad تمرکز دارد، ممکن است که فقط روی PS5 عرضه شود.

چیزی که هنوز به صورت رسمی مشخص نشده، این است که آیا Slender: The Arrival VR به طور جداگانه منتشر می‌شود یا به عنوان یک به‌روز‌رسانی/افزونه برای نسخه‌های دسکتاپ عرضه می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی Slender: The Arrival چیست؟ آیا نسخه اصلی این بازی را قبلاً تجریه کرده بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: UploadVR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *