تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 لو رفت

به تازگی تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 ، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس، توسط برخی از رسانه‌ها لو رفت.

آخرین اطلاعات حاکی از این است که بازی حماسه سنوئا: هل بلید 2 در تاریخ 21 مه 2024 (1 خرداد 1403) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این اطلاعات از منابع نزدیک به وبسایت «Exputer» به‌دست آمده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 لو رفت

«ایکس باکس» در سال جاری چندین بازی انحصاری از جمله Avowed و Microsoft Flight Simulator 2 را منتشر خواهد کرد؛ اما در این میان Senua’s Saga: Hellblade 2 به عنوان یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین عناوین ایکس باکس در سال 2024 شناخته می‌شود و اطلاعاتی از تاریخ انتشار آن به دست آمده است.

در جریان رویداد Xbox Games Showcase در ژوئن 2023 تایید شد که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2024 منتشر می‌شود. برخی منابع اخیراً افشا کرده‌اند که این بازی در بهار آینده و در تاریخ 21 مه 2024 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی Senua’s Saga: Hellblade 2
تاریخ انتشار بازی حماسه سنوئا: هل بلید 2

ایکس باکس قرار است در پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری رویداد Developer_Direct را برگزار کند و استودیوی «نینجا تئوری» (Ninja Theory) اطلاعات و نمایش جدیدی از Senua’s Saga: Hellblade 2 را ارائه خواهد داد. انتظار می‌رود تاریخ دقیق انتشار این اثر اکشن ماجراجویی در این رویداد اعلام شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 که اولین بار در رویداد The Game Awards 2019 معرفی شد، قرار است برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های ایکس باکس هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *