کمپانی Take Two از استودیوی Remedy شکایت کرد

اخیراً مشخص شد که کمپانی Take Two و استودیو Remedy بر سر لوگوی جدید «Remedy» اختلاف نظر دارند و این باعث شکایت Take Two از رمدی شد.

همانطور که توسط «RespawnFirst» گزارش شده، استودیوی Remedy درخواست ثبت لوگوی جدید خود که شامل حرف R است را در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا در ماه مه 2023 ثبت کرده بود. این لوگو در ژوئن 2023 معرفی شد و Take Two در سپتامبر به آن اعتراض کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کمپانی Take Two از استودیوی Remedy شکایت کرد

«Take Two» ادعا می‌کند که احتمال سردرگمی بین لوگوی جدید «Remedy» و یکی از لوگوهای شرکت، «Rockstar Games»، وجود دارد. آن‌ها معتقدند که لوگوی «Remedy» بسیار شبیه به لوگوی «Rockstar Games» است و این احتمال دارد به سردرگمی در ذهن مردم منجر شود.

در گذشته، «Take Two» بر سر تلاش استودیو «Hazelight» برای ثبت علامت تجاری بازی «It Takes Two» شکایت کرده بود که باعث شد «Hazelight» مجبور شود علامت تجاری خود را تغییر دهد.

کمپانی Take Two

در حال حاضر، این اختلاف بین «Take Two» و «Remedy» ناخوشایند به نظر می‌رسد زیرا «Remedy» در حال حاضر با «Rockstar» بر روی بازسازی «Max Payne» و «Max Payne 2» همکاری دارد. Remedy در سال 2002 حقوق برند «Max Payne» را به مبلغ 34 میلیون دلار به «Take Two: فروخت و حالا با مشارکت «Rockstar» در توسعه بازسازی‌ها، فرصتی برای کسب درآمد از فروش بعدی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شکایت کمپانی Take Two از استودیوی Remedy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *