تاریخ عرضه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl مشخص شد

استودیوی «سی‌جی‌سی گیم ورلد» (GSC Game World)، با انتشار یک تیزر تاریخ انتشار بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl را به صورت رسمی اعلام کرد.

در این اعلامیه جدید، استودیوی گفت که تاریخ انتشار بازی به تعویق افتاده است. پیش از این، بازی استاکر 2 برنامه‌ریزی شده بود که در سه‌ماهه‌ اول سال 2024 منتشر شود؛ اما اکنون تاریخ انتشار آن، به روز 5 سپتامبر 2024 (15 شهریور 1403) انتقال پیدا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl مشخص شد

در این اعلامیه، استودیوی GSC Game World یک تیزر کوتاه از لحظه‌های دلنشین بازی را منتشر و در پایان آن خبر، شروع پیش‌فروش بازی را اعلام کرد. دومین بازی Stalker ، بازیکنان را به دنیای آخرالزمانی و منطقه ممنوعه چرنوبیل می‌برد تا با فرقه‌های خطرناک و موجودات جهش‌یافته وحشتناک روبرو شوند. بازیکنان در این بازی، در نقش Skif قرار می‌گیرند و باید از تهدیدها و آشفتگی‌های دنیای بازی جان سالم بدر ببرند و جهان گسترده و باز آن را کاوش کنند.

داستان بازی امکان انتخاب در موقعیت‌های مختلف را به بازیکن می‌دهد و هر تصمیمی ممکن است روایت داستان را به سمت پایانی متفاوت ببرد. همچنین، امکان شخصی‌سازی بیش از 30 سلاح و تجهیزات مختلف در بازی وجود دارد تا بازیکنان بهترین تجربه را در زنده ماندن و ماجراجویی در دنیایی آخرالزمانی داشته باشند.

برای کامل کردن داستان اصلی بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl نیاز به حدود 40 ساعت زمان است و بازیکنان ممکن است شخصیت‌هایی مانند اسپایدر از بازی Call of Pripyat را دوباره ببینند. این بازی، برای کامپیوتر و کنسول‌های Xbox Series X | S و Xbox One عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Stalker 2 چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *