تیزر شخصیت مانک برای DNF duel منتشر شد

بعد از مدت‌ها، بلاخره شخصیت مانک (Monk) برای بازی DNF Duel رونمایی شد. او چهارمین شخصیت قابل دانلود این بازی است و هنوز اطالاعات کامل و گیم پلی منتشر نشده.

کمپانی «نکسون» (Nexon) و «آرک سیستم ورکز» (Arc System Works)، شخصیت چهارم بسته‌الحاقی به سیزن‌پس از بازی DNF Duel را اعلام کردند. این شخصیت کسی نیست جز «مانک» (راهب) که شخصیتی منصفانه و راستگو دارد. او با کمک قدرت الهی، ایمان و تجهیزات مخصوص خود، وارد میدان می‌شود و مبارزه می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت مانک در بازی DNF Duel

در این تریزر بسیار کوتاه، شاهد خشم الهی «مانک» هستیم که او در مهارت تکان دهنده (Awakening Skill) خود، دستکش آهنی نورانی و قدرتمندی را آماده می‌کند تا به حریف خود بزند. در آپدیت‌های قبلی بازی، همیشه بعد از انتشار تیزر، شاهد اطلاعات بیشتر در مورد لیست حرکات شخصیت (Movelist) و حالت مبارزه آن‌ها بودیم؛ اما انتظار می‌رود خبرهای بیشتری از شخصیت مانک در این هفته منتشر شود.

DNF Duel یک بازی ویدیویی مبارزه‌ای است که به همکاری «Arc System Works»، «Eighting» و «Neople» توسعه یافته و توسط «Nexon» منتشر شده است. این بازی یک نسخه فرعی از سری Dungeon & Fighter است و در تاریخ 28 ژوئن 2022 (7 تیر 1401) برای کامپیوترهای شحصی (PC) و PS4 و PS5 منتشر شد. یک نسخه برای کنسول Nintendo Switch در تاریخ 20 آوریل 2023 ( 1 اردیبهشت 1403) منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت مانک در بازی DNF Duel چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *