نخستین عکس رسمی از جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون منتشر شد

چندی پیش، اولین تصویر رسمی از جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون در فیلم بیوگرافی مایکل توسط «یونیورسال» و «لاینزگیت» در رسانه‌ها و مجلات منتشر شد.

«لاینزگیت» و «یونیورسال»، به تازگی اولین تصویر رسمی از «جعفر جکسون» در نقش «مایکل جکسون» در فیلم بیوگرافی که مایکل نام دارد و توسط «آنتوان فوکوا» ساخته شده را منتشر کرده‌اند. این تصویر، «جعفر جکسون» را در حال اجرای ترانه مرد درون آینه از تور جهانی در سال‌های 1992 تا 1993 را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون

«کوین مازور»، عکاسی که در پشت صحنه از تمرینات «جکسون» عکسبرداری می‌کرد، این تصویر را ثبت کرده است. او می‌گوید:

وقتی روز اول به صحنه فیلمبرداری این فیلم رسیدم، بسیار هیجان‌زده بودم. مثل اولین باری بود که از تور کنسرت‌های «مایکل جکسون» عکسبرداری می‌کردم. زمانی که وارد صحنه شدم، احساس می‌کردم به گذشته برگشته‌ام و برای فیلمبرداری تور به استادیوم می‌روم. با دیدن اجرای جعفر، فکر کردم، وای، این مایکل است. نوع نگاه و رفتار او، رفتارش، همه‌چیز. او «مایکل جکسون» است. به هر کسی که در طول عمرش فرصت دیدن اجرای زنده مایکل را نداشته بوده باشد باید بگویم او همینطوری بود.

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون

فیلم مایکل، که توسط «جان لوگان» نویسنده شده است، داستان مردی را روایت می‌کند که به سلطان پاپ تبدیل می‌شود. «گراهام کینگ»، تهیه‌کننده فیلم بوهمین رپسودی (Bohemian Rhapsody)، نزدیک به دو سال قبل امتیاز تولید فیلمی بر اساس زندگی «مایکل جکسون» را از نمایندگان خواننده آمریکایی خریداری کرد. «جان لوگان»، نامزد اسکار و نویسنده فیلمنامه، در این فیلم به عنوان نویسنده فعالیت می‌کند. فیلم مایکل توسط «لاینزگیت» در تاریخ 18 آوریل 2025 به اکران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *