سریال Invasion برای فصل سوم تمدید شد

شبکه اپل تی‌وی+ تولید فصل سوم سریال Invasion (تهاجم) با بازی «گلشیفته فراهانی» و تهیه‌کنندگی «سایمون کینبرگ» و «دیوید ویل» را تأیید کرد.

فیلمبرداری فصل 3 این سریال، تا پایان ماه فوریه آغاز خواهد شد. «کینبرگ»، خالق این سریال است می‌گوید:

با افتخار به دو فصل اول سریالی که با همکارانم در اپل تی‌وی+ و بازیگران و عوامل ساخته‌ایم اشاره می‌کنم. فصل جدید، با اضافه کردن مقیاس، هیجان و جذابیت به نمایش، به شکلی که همچنان شخصیت‌ها را در مرکز داستان قرار می‌دهد، آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. امیدواریم که این فصل برای مخاطبانی که از روز اول از ما حمایت کردند، تحول‌آفرین و به یادماندنی باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تمدید شدن سریال Invasion برای فصل سوم

«کینبرگ»، خالق این سریال پیش این، در مراسم «کامیک‌بوک» گفته بود که تمایل دارد سریال را با 4 فصل به پایان برساند:

یک سیر تکامل چهار فصلی دارم که قسمت اول به بعد را بر پایه آن بنا کردم.

سریال Invasion

داستان سریال تهاجم درباره تقابل بشر با موجودات بیگانه فضایی است. در فصل اول از این مجموعه، بازیگرانی همچون «شامیر اندرسون»، «گلشیفته فراهانی» که نقش پناهنده‌ای سوری در آمریکا را بازی کرده است، «سم نیل» که به جان بل تایسون کلانتر ارشد را نقش می‌دهد، «پی هالند»، «فراس نصار»، «اژی رابینسون»، «بیلی برات»، «تارا مؤیدی» و «شیولی کوتسوما» به ایفای نقش پرداختند. اما در فصل دوم، به ترتیب «انور جوکای»، «ندرا ماری تیلور» و «نایان گنزالس نورویند» به این انجمن بازیگران پیوستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Invasion چیست؟ آیا دو فصل ابتدایی این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *