بازی Dead Island 2 به استیم اضافه خواهد شد

بازی Dead Island 2 یکی بازی‌های محبوب است که توسط کمپانی «Deep Silver» ساخته شد و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این بازی به «استیم» اضافه خواهد شد.

هنگامی که بازی جزیره مرده 2 سال پیش برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و به طور انحصاری در فروشگاه «Epic Games» در دسترس بود. با نزدیک شدن به یک سال از عرضه بازی، این انحصار به پایان می‌رسد و به زودی در سایر فروشگاه‌های رایانه‌ای، به ویژه در پلتفرم استیم منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Dead Island 2 در استیم

هم‌اکنون صفحه رسمی Dead Island 2 در «استیم» فعال شده و تایید می‌کند که این بازی اکشن زامبی محور استودیوی «Dambuster» و «Deep Silver»، در تاریخ 22 آوریل 2024 (3 اردیبهشت 1403) برای این پلتفرم منتشر خواهد شد. به این معنی است که انتشار آن در استیم، یک سال و یک روز پس از انتشار اولیه در فروشگاه Epic Games خواهد بود.

بازی Dead Island 2

همچنین، نسخه قبلی بازی به نام Dead Island: Riptide که در سال 2013 عرضه شده بود، در حال حاضر به صورت رایگان در «استیم» برای تمام طرفداران قابل دسترسی است و شما تا تاریخ 15 فوریه فرصت دارید آن را به اکانت خود اضافه کنید.

بسته الحاقی اول بازی با نام HAUS در ماه آبان سال جاری منتشر شد و دومین بسته الحاقی با عنوان SOLA Festival قرار است در طی سه ماهه دوم سال جاری منتشر شود. Dead Island 2 در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Dead Island 2 چیست؟ آیا این عنوان را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *