تاریخ عرضه بازی Assassins Creed Jade عقب افتاد

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، انتشار بازی Assassins Creed Jade برای پلتفرم‌های موبایل به تعویق و تا سال 2025 عقب افتاده است.

شرکت «یوبیسافت» در حال حاضر در حال توسعه چندین بازی از مجموعه Assassin’s Creed، از نسخه‌های اصلی تا شایعات درباره ریمیک‌های احتمالی و یک تجربه چندنفره مستقل است. این شرکت قصد دارد بازیکنان پلتفرم‌های جدید را در برنامه‌های گسترده خود جای دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Jade عقب افتاد

بازی Assassins Creed Jade برای مدتی در حال توسعه برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید بوده و با وعده ارائه تجربه کامل جهان باز بر دستگاه‌های تلفن همراه، توجه زیادی به خود جلب کرده است؛ اما به نظر می‌رسد عرضه این بازی زمان بیشتری را می‌طلبد. طبق گزارشات عرضه Assassin’s Creed Jade به تاخیر افتاده و تاریخ عرضه بازی از سال 2024 به سال 2025 منتقل شد.

دلیل این تاخیر، تغییر اولویت‌ها و اختصاص منابع به بازی موبایلی DreamStar توسط شرکت «تنسنت» (شرکت مادر Level Infinite) است. این بازی به عنوان رقیب Eggsy Party، بازی موفق شرکت NetEase، شناخته می‌شود.

بازی Assassins Creed Jade

چندین عامل باعث شده‌اند که «تنسنت» تمرکز خود را از بازی Assassins Creed Jade به پروژه دیگری از جمله محدودیت‌های در سودآوری و مالکیت معنوی منتقل کرده است. به طور کلی، اقتباس‌های موبایل از فرنچایزهای بزرگ AAA غربی معمولا سود کمتری به همراه دارند. همچنین، برخلاف Assassin’s Creed Jade، بازی DreamStar یک آی‌پی داخلی برای شرکت «تنسنت» است و هر گونه سود حاصل از آن به طور کامل متعلق به «تنسنت» خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که «یوبیسافت» و «Level Infinite» چه زمانی تاریخ عرضه نهایی Assassin’s Creed Jade را به طور رسمی اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عقب افتادن تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Jade چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *