بازی کال اف دیوتی وارزون با انتقادات شدیدی مواجه شد

هر چند مدت کمی از انتشار جهانی بازی کال اف دیوتی وارزون می‌گذرد، اما نسخه موبایل برای سیستم عامل اندروید با نقدهای منفی کاربران روبرو شده است.

با توجه به موفقیت‌هایی که بازی Call of Duty Warzone برای شرکت «Activision» به همراه داشت، این ناشر آمریکایی تصمیم گرفت نسخه Battle Royale خود را بر روی تلفن‌های هوشمند عرضه کند. در ابتدای سال 2022، پروژه بازی کال اف دیوتی وارزون معرفی شد تا در طول ماه‌های گذشته بازی را به دست کاربران برخی از کشورها عرضه کرده و دیروز به صورت رسمی در تمامی کشورها به انتشار رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتقادات شدید از بازی کال اف دیوتی وارزون

اگرچه این یکی از پروژه‌های برجسته سال برای گیمرهای موبایل بود، اما نسخه موبایل Warzone با نقدهای بسیار منفی کاربران مواجه شد. پس از دریافت تقریبا 68 هزار بررسی در فروشگاه گوگل پلی، بازی نمره ضعیفی به اندازه 3.4 از 5 را کسب کرد. برای مقایسه، می‌توان به بازی Call of Duty Mobile اشاره کرد که نزدیک به 16 میلیون بررسی داشته و نمره‌اش 4.3 است. همچنین، Call of Duty Mobile در لیست بازی‌های برتر قرار دارد.

بازی کال اف دیوتی وارزون

نسخه موبایل Call of Duty Warzone برای تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد. به نظر می‌رسد نسخه آیفون از بازی، فاقد مشکل و عملکرد فنی‌اش مناسب است، اما وضعیت کاملاً متفاوتی برای نسخه اندروید وجود دارد. بافت‌ها و مدل‌ها به درستی بارگذاری و بازی بهینه نشده است. به همین دلیل، پس از مدتی کوتاه، دمای تلفن همراه به شدت افزایش می‌یابد و بسیار گرم می‌شود. البته مشکلات بازی تنها به این نکات خلاصه نمی‌شوند، زیرا بازی امکان تغییر گرافیک به دلخواه کاربر را فراهم نمی‌کند و تنظیمات فراوانی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی کال اف دیوتی وارزون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *