موتور بازی سازی Unreal Engine 5.4 عرضه شد

موتور بازی سازی Unreal Engine 5.4 اخیرا معرفی و برای توسعه‌ دهندگان در دسترس قرار گرفته است و از تغییرات آن می‌توان به بهبود کیفیت تصویر و عملکرد اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه بهبود فناوری TSR است که عملکرد مشابهی با FSR کمپانی «AMD» یا DLSS شرکت «NVIDIA» دارد. این فناوری برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس بوده و نیازی به پلاگین‌های شخص ثالث ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


موتور بازی سازی Unreal Engine 5.4

یکی از اشکالات TSR کیفیت آن نسبت به تکنولوژی‌های مشابه بود، اما با اضافه شدن ویژگی History Resurrection این مشکل حل شده است. این ویژگی اطلاعاتی که TSR جمع‌آوری می‌کند را ذخیره کرده و باعث پایداری و بهبود خروجی‌های بعدی می‌شود.

موتور Unreal Engine 5.4 شامل حالت آزمایشی برای استفاده از ری‌تریسینگ Vulkan نیز بوده که به منظور بهبود عملکرد API‌های گرافیکی Vulkan و DX12 مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این نسخه دارای بهبودهایی در عملکرد رندرها، شیوه‌ گردآوری شیدرها و کاهش میزان روح به نظر رسیدن اجسام است.

از آنجا که این ویژگی‌ها و بهبودها برای توسعه‌دهندگان بسیار مفید بوده، بخشی به صورت تصویری نیز در نظر گرفته شده تا بهتر با سازوکارهای TSR آشنا شوند و بتوانند از آن‌ها بهره ببرند.

در نهایت، توسعه‌دهندگان در انتخاب استفاده از این موتور بازی‌سازی با توجه به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های ارائه شده، می‌توانند تصمیم بگیرند. امیدواریم که با استفاده از Unreal Engine 5.4، توسعه‌دهندگان بتوانند بهبودهای چشمگیری در محصولات نهایی خود ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی موتور بازیسازی Unreal Engine 5.4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *