بازی Resident Evil 9 به زودی معرفی خواهد شد

بعد از گدشت سه سال از عرضه بازی Resident Evil 8، طرفداران حالا منتظر رونمایی از بازی Resident Evil 9 توسط کمپانی «کپکام» هستند.

«کپکام»، با توجه به موفقیت‌های پیشین و تقاضای پایدار از سوی این بازی‌ها، در حال توسعه و طراحی نسخه جدید سری بازی Resident Evil است. امیدواریم که Resident Evil 9 ، نیز همان انتظارات را که از سری‌های قبلی داشتیم، برآورده کند و به همان اندازه هیجان‌انگیز و ترسناک باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Resident Evil 9 به زودی معرفی خواهد شد

از سال 2018، کمپانی «کپکام» در حال ساخت سری جدید Resident Evil بوده و این پروژه به عنوان طولانی‌ترین روند توسعه در تاریخ این فرانچایز معرفی شده است.

همچنین Dusk Golem، یک منبع معتبر در بین طرفداران «کپکام» و Resident Evil، اخباری را که چند روز پیش منتشر شده بودند و درباره تأخیر Resident Evil 9 حرف می‌زد، تکذیب کرد.

Dusk Golem اعلام کرد که اطلاعاتی که در اخبار تاخیر بازی اعلام شده، غلط بوده و «کپکام» برنامه دارد تا بازی رزیدنت ایول 9 را در ژانویه 2025 (زمستان 1403) به بازار عرضه کند.

بازی Resident Evil 9

با اتمام داستان «ایتن»، این احتمال وجود دارد که «کپکام» به سراغ شخصیت‌های محبوبی مانند «کریس ردفیلد» یا «لیان کندی» برود. رویدادهای مهمی مانند Summer Game Fest، «شوکیس ایکس باکس» و «سونی» در ماه آینده برگزار می‌شوند و این ممکن است فرصت مناسبی برای معرفی بازی‌های جدید باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی معرفی بازی Resident Evil 9چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: readwrite


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *