استودیو سازنده بازی OlliOlli تعطیل می‌شود

اخیرا خبری به گزارش «بلومبرگ» منتشر شده که عنوان می‌کند استودیو Roll 7 که آثاری مانند «OlliOlli» و «Rollerdome» را ارائه داده، به‌ زودی تعطیل خواهد شد.

این تصمیم به دلیل تغییرات بزرگ در شرکت تیک تو اینتراکتیو، مادر «Private Division» که «Roll 7» تحت مالکیت آن قرار دارد، اتخاذ شده است. از جمله دیگر استودیوهایی که تحت تاثیر این تغییرات بزرگ قرار گرفته‌اند، «Intercept Games» بوده که سازنده «Kerbal Space Program 2» است و به‌ زودی تعطیل خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعطیلی استودیو Roll 7

گزارش‌ها حاکی از آن است که تعدیل‌های شرکت «تیک تو اینتراکتیو» به طور گسترده‌تر نیز اثرات منفی خواهد داشت و برخی از اعضای خود یعنی «Private Division» نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. این تغییرات در «پرایوت دیویژن» به دلیل کاهش هزینه‌ها و لغو پروژه‌ها، با ضرر بالغ بر 200 میلیون دلار همراه خواهد بود.

تعطیلی استودیو بازی سازی OlliOlli

این واقعیت که استودیوهای با استعداد مانند «Roll 7» و «Intercept Games» تحت تاثیر قرار می‌گیرند، نشان می‌دهد که صنعت بازی‌ سازی ممکن است با چالش‌هایی مواجه شود که برای بسیاری از ارکان آن دشوار است. حال باید منتظر باشیم و ببینیم تا این اتفاق چه تاثیری بر روی شرکت مادر و به تبع آن بر روی صنعت بازی و بازی سازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعطیلی استودیو بازی سازی OlliOlli چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *