شایعه: بازی Call of Duty: Black Ops 6 این ماه معرفی خواهد شد

شایعات حاکی از آن است که آخرین به‌روزرسانی Warzone نشان می‌دهد، بازی Black Ops 6 (با نام پروژه Cerberus) به زودی معرفی خواهد شد.

اطلاعاتی که توسط دیتاماینرها کشف شده، اشاره به این موضوع دارند و طرح‌های اولیه Call of Duty 2024 نیز نام SALLY 6 را نشان می‌دهند که ممکن است به این بازی اشاره داشته باشد. احتمالاً بازی با نام Call of Duty: Black Ops 6 منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Black Ops 6

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این اطلاعات از طریق اپراتور «Frank Woods» در Warzone 3 کشف شده و احتمالا به پیش‌ خرید بازی Black Ops 6 نیز مرتبط است. به‌طور مجزا، «Insider Gaming» نیز گزارش «The Verge» را تایید کرده که بازی بعدی این فرانچایز در شو کیس بعدی «ایکس باکس» حضور خواهد داشت.

بازی Black Ops 6

احتمالا رونمایی اولیه آن در آنجا انجام نمی‌شود و به جای آن، لوگو و نمایش کوتاهی از بازی بعدی را مشاهده خواهیم کرد. رونمایی اصلی در روز 20 خرداد (9 ژوئن) انجام خواهد شد و انتظار می‌رود بازی عمیق‌تری از آن شاهد باشیم.

«Insider Gaming» همچنین گزارش داد که «ایکس باکس» در حال آماده‌سازی برای معرفی کاتالوگ بعدی خود پس از تصاحب Activision Blizzard است و احتمالا Black Ops 6 تنها بازی از این فرانچایز نیست که در ماه ژوئن معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Black Ops 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *