آپدیت جدید بازی Fortnite ؛ فورتنایت با آپگرید گرافیکی زیباتر از همیشه

بازی Fornite در فصل هفتم بخش دوم این بازی آپگرید گرافیکی ای به خود خواهد دید که آن را بیش از پیش زیباتر خواهد کرد. در ادامه نوشتار آپدیت جدید بازی Fortnite به تشریح این آپگرید خواهیم پرداخت؛ با ما در فیگار همراه باشید.

در یک پست جدید در وبلاگ Epic Games، توسعه دهنده و ناشر اصلی بازی فورنایت، این شرکت توضیح داد که با آپدیت جدید بازی فورتنایت و فصل جدیدی که در راه است، جلوه‌های بصری و ویژگی‌های گرافیکی این بازی برای کسانی این بازی را با پیشفرض گرافیکی “Epic” بازی می‌کنند بهبود خواهد یافت.

در ادامه مطلب آپدیت جدید بازی Fortnite به بررسی این تغییرات و تأثیر آن بر روی پیشفرض گرافیکی ماکزیمم و همچنین سخت مورد نیاز پیشنهادی برای اجرا بازی Fornite می‌پردازیم با ما همراه باشید.

آپدیت جدید بازی Fortnite ؛ تغییرات گرافیکی فصل جدید فورتنایت

فورتنایت با آپگرید گرافیکی زیباتر از همیشه

آپدیت جدید بازی Fortnite ؛ فورتنایت با آپگرید گرافیکی زیباتر از همیشه
آپدیت جدید بازی Fortnite ؛ فورتنایت با آپگرید گرافیکی زیباتر از همیشه

با شروع فصل ۷ بخش دوم بازی فورتنایت تغییرات جدیدی که اضافه می‌شوند فقط شامل جنبه های گیم‌پلی این بازی نخواهند بود، بلکه این تغییرات قدمی فراتر از حد معمول یک آپدیت ساده گذاشته و گرافیک این بازی را نیز شامل تغییر و تحول می‌کنند.

در ادامه قصد داریم آپگرید گرافیکی بازی فورتنایت که بازیکنان پس از شروع فصل ۷ از بخش دوم این بازی قادر به تجربه آن خواهند بود و تأثیر آن بر جلوه های بصری بازی فورتنایت را تشریح کنیم.

برای شروع باید گفت Epic Games گفته است اگر بازیکنان این بازی تنظیمات گرافیکی بازی خود را بر روی پیشفرض “Epic” گذاشته باشند تغییراتی در حوزه بهبود افکت‌ها، پروسه پس پردازش (postprocessing، نوعی پردازش گرافیکی که پس از رندرگیری از هر فریم اتفاق می‌افتد) و کیفیت سایه ها مشاهده خواهند کرد.

در واقع آن دسته از بازیکنانی که با پیشفرض گرافیکی یاد شده بازی می‌کنند می‌توانند افکت‌هایی از قبیل طوفان، ابر‌ها، دود و آتش، انفجار و مکیدن شیلد‌ها را با گرافیکی بهتر و به طرز بهبود یافته‌تری ببینند.

این به این معنی است که طی آپگرید گرافیکی بازی فورتنایت تنظیمات گرافیکی ماکزیمم این بازی افزایش خواهد یافت و در راستای این تغییرات سخت افزار مورد نیاز برای اجرای تنظیمات گرافیکی ماکزیمم نیز تغییر خواهد کرد.

ملزومات سخت افزاری جدید برای اجرا بازی فورتنایت با کیفیت گرافیکی ماکزیمم به شرح زیر است:

  • Nvidia GTX 1080, AMD Radeon RX 5700 XT, or equivalent GPU
  •  And 4 GB VRAM or higher 
  • Intel Core i7-8700, AMD Ryzen 7 3700x, or equivalent
  • And 16 GB RAM or higher
  • NVMe Solid State Drive Windows 10 64-bit

بدیهی است که با اضافه شدن تغییرات یاد شده، تغییراتی نیز در سیستم و سخت افزار پیشنهادی برای اجرا این بازی پس از آپدیت جدید بازی فورتنایت ایجاد خواهد شد.

مشخصات جدید سیستم پیشنهادی برای اجرا این بازی به شرح زیر است:

  •  Nvidia GTX 960, AMD R9 280 or equivalent DX11 GPU
  • 8GB RAM

سایر مشخصات پیشنهادی برای اجرا فورتنایت دست نخورده خواهند ماند.

همچنین شایان به ذکر است که مشخصات و سخت افزار مینیمم لازم برای اجرا این بازی نیز تغییری نخواهند کرد و این به این معنا است که بازیکنانی با سیستم‌های ضعیفتر هنوز هم می‌توانند با خیال راحت به بازی کردن این بازی ادامه دهند.

کلام آخر ؛ آپدیت جدید بازی Fornite

فصل جدید بازی فورتنایت همراه با آپگرید گرافیکی یاد شده مطمئناً زیباتر از همیشه خواهد بود؛ با اینکه فورتنایت بازی ای است که نیاز به قدرت پردازش گرافیکی بالا ندارد، اعمال این تغییرات می‌تواند سورپرایز خوبی برای بازیکنانی با کارت‌های گرافیکی قوی باشد.

Epic Games حتی قول داده است موتور این بازی را به Unreal Engine 5 در سال ۲۰۲۲ هنگامی که این موتور بازی به طور کامل توسعه می‌یابد، تغییر دهد.

با توجه به توانایی های شگفت انگیز موتور Unreal Engine 5 و دمو‌هایی که Epic Games از آن منتشر کرده است، پتانسیل جلوه های بصری فورتنایت رو به افزایش است و باید منتظر ماند و دید که در آینده Epic Games چگونه گرافیک این بازی را با استفاده از این موتور بازی بیش از پیش بهینه خواهد ساخت.


بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به آپگرید گرافیکی بازی فورتنایت و در کل آپدیت جدید بازی Fortnite چیست؟ آیا از نظر شما سیزن جدید بازی فورتنایت همراه با آپگرید گرافیکی هیجان انگیز خواهد بود؟ شما چه انتظاری از گرافیک یک بازی در سال ۲۰۲۱ دارید و آیا گرافیک بازی فورتنایت و آپگرید گرافیکی بازی Fortnite انتظارات شما را برطرف می‌کند؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *