آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla ؛ چالش‌های حرفه‌ای برای بازیکنان حرفه‌ای

در سه شنبه آتی و در تاریخ 25 خرداد آپدیت جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla ارائه خواهد شد که یک گیم مود جدید بر پایه چالش های جدید به آن خواهد افزود، در ادامه نوشتار آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla با ما در فیگار همراه باشید تا با هم این آپدیت را بررسی کنیم.

آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla که Mastery Challenge نام دارد در واقع گیم مودی را به بازی اضافه می‌کند که مهارت بازیکنان را در حیطه‌های جنگ تن به تن، جنگ دور برد و هدف‌های بر محوریت استتار می‌سنجد.

در ادامه قصد داریم پیش زمینه و لور این چالش‌ها، پبش نیاز های لازم برای شرکت در آن‌ها و چگونگی شرکت در آن‌ها را برایتان شرح دهیم. با ما در فیگار همراه باشید.

آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla ؛ مود جدید این بازی به نام Mastery Challenge

چالش‌های حرفه‌ای برای بازیکنان حرفه‌ای

آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla ؛ چالش‌های حرفه‌ای برای بازیکنان حرفه‌ای
آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla ؛ چالش‌های حرفه‌ای برای بازیکنان حرفه‌ای

در این آپدیت و با اضافه شدن مود جدید مذکور شما به عبادتگاه‌های مختلفی سفر خواهید کرد و مهارت‌های خود را در نبرد تن به تن، نبرد دور برد و استتار خواهید سنجید و در ازای امتیاز و نتیجه‌ای که ار انچام این چالش بدست می‌آورید، جایزه‌هایی نیز دریافت خواهید کرد.

به گفته یوبیسافت کمپانی سازنده این بازی مود Mastery Challenge بازی Assassins Creed Valhalla پس از برخورد شهاب سنگی در حواشی اقامتگاه Evior یعنی Ravensthorpe و مشاهده شدن آن شروع می‌شود.

Eivor در مجل وقوع حادثه و برخورد شهاب شنگ با یک خانم عجیب و غریب به نام هیلدرند آشنا خواهد شد که به او محلق خواهد شد و به ایور هنر مدیتیشن جنگی یا Battle Meditation را آمورش خواهد داد.

این مدیتیشن نوعی آموزش روحی و معنوی است که به اِیور در یافتن گنجی پنهان و نهفته کمک خواهد کرد.

شما برای شروع کردن این آموزش ها می‌توانید به اولین 5 عبادتگاه جدید که به مپ بازی اضافه شده‌اند بروید و به مدیتیشن بپردازید تا به دلخواه هر یک از سه چالش جدید حرفه‌ای را شروع کنید.

این سه چالش عبارت اند از:

  • چالش خرس (Trial of the Bear): که در آن شما مهارت های نبرد تن به تن خود را می‌آزمایید و دشمنان خود را در نبرد‌های بیرحمانه از پای در می‌آورید.
  • چالش گرگ (Trial of the Wolf): که در آن شما مهارت های نبرد دوربرد خود را مانند استفاده از تیر و کمان می‌سنجید
  • چالش کلاغ (Trial of the Raven): که در آن شما مهارت های استتار و مخفیانه به قتل رساندن دشمان خود را تست می‌کنید.

برای انجام هر یک از این چالش‌ها تجهیزات و مهارت‌های از پیش تعیین شده‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد و پس از انجام آن ها شما مدالی دریافت خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که بدست آوردن امتیازی کامل و عالی سخت خواهد بود چراکه هر چالش سری کارهای مختص خود را دارد که شما در صورت رعایت آن‌ها خواهید توانست امتیاز نهایی خود را بالا ببرید، پس با رعایت این لازمه‌ها و توجه به اهداف هر چالش، چالش خود را تمام و کمال به پایان برسانید.

مود Mastery Challenge با جایزه‌های خاص خود همراه است، در واقع با هر مدالی که از به اتمام رساندن چالش ها بدست می‌‌آورید شما ارزی که از آن به نام انرژی یاد می‌شود بدست می‌آورید و شما می‌توانید این انرژی‌ها را در فروشگاه Hildiran در آرنا مقرتان در مبادله با سلاح‌ها، دکوراسیون و تتو‌‌‌‌های جدید خرج کنید.

به یاد داشته باشید که فقط بازیکنانی که حرفه‌ای هستند خواهند توانست چالش‌های ایزدبانو فریا را به اتمام برسانند و به راز‌ مهم خدایان نورس دست بیابند.

لازم به ذکر است که پیش نیاز شرکت در Mastery Challenge لول 221  یودن کاراکترتان است، پس پیشنهاد می‌کنیم از همین حالا برای این آپدیت جدید آماده شوید.

کلام آخر ؛ آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Vahalla آخرین بازی است که از این فرنچایز محبوب توسط یوبیسافت منتشر شده است و آپدیت‌های این بازی همچنان ادامه دارد و با هر کدام از آن‌ها قابلیت‌‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌شود؛ به نظر می‌آید این آپدیت نیز همانند آپدیت‌های پیشین محتوای جالبی برای بازیکنان در بر خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به آپدیت جدید Assassins Creed Valhalla چیست؟ آیا هیجان انگیز است؟ آیا آماده این چالش‌ها هستید؟ نظر خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *