بازی Elden Ring ؛ نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring

عنوان Elden Ring به طور رسمی رونمایی شد. وبسایت رسمی From Software جزئیات و اطلاعاتی از این بازی را به اشتراک گذاشته است که شامل تصاویر تریلر و غیره می‌باشد. در ادامه با نوشتار بازی Elden Ring همراه فیگار باشید.

بازی الدن رینگ، عنوانی که در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) عرضه خواهد شد. در تریلری که از این بازی منتشر شده می‌توان بخش‌هایی جذاب از گیم‌پلی مشاهده کرد. فضاسازی فوق العاده From Software توجه بسیاری از بازیکنان را در این تریلر به خود جلب می‌کند.

در کنار انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring ، استودیوی فرام‌سافتور در وبسایت رسمی خود چندین تصویر از بازی Elden Ring به اشتراک گذاشت. و همچنین توضیحاتی در رابطه با روایت و داستان بازی Elden Ring، فضاسازی و گیم‌پلی منتشر شده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

بازی Elden Ring ؛ تمام اطلاعاتی که از Elden Ring منتشر شده

نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring

بازی Elden Ring ؛ نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring
بازی Elden Ring ؛ نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring

فضاسازی و گیم‌پلی ؛ بازی Elden Ring

در توضیحاتی که درباره بازی الدن رینگ به ارائه گذاشته شده، آمده است که بازیکنان در بازی Elden Ring به جست‌وجو در مناظر اعجاب‌انگیز و خیالی خواهند پرداخت. در این بازی کارکتر اصلی اسبی جادویی دارد که به بازیکنان برای جابجای و اکتشاف می‌توانند از این اسب استفاده کنند. علفزارها، مرداب‌های، کوه‌های پیچ در پیچ، قصر‌های متروکه و تاریک، مکان‌های باشکوه از مناطق اساسی و جذاب این بازی به شمار می‌آید.

بخش آنلاین برای این بازی به طور رسمی تایید شده است. بازیکنان می‌توانید مانند بازی های Bloodborne و Dark Souls به همراه دوستانشان این بازی را تجروبه کنند. در این بازی سلاح‌ها، قدرت‌های جادویی و مهارت‌های مختلف وجود دارد که بازیکن در ماجراجویی خود، به آن ها دست پیدا خواهد کرد.

در این بازی حتی بازیکنان می‌توانند از المان های مخفی کاری برای حمله به دشمنانشان استفاده کنند و یا به طور مستقیم دشمن خود را مورد حمله قرار دهند هر دو گزینه در دسترس بازیکنان قرار دارد شده است تا بازی زا برای بازیکنان جذاب‌تر شود.

بازی Elden Ring ؛ نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring

روایت و داستان بازی ؛ بازی Elden Ring

وبسایت From Software اطلاعاتی از بخش داستانی به اشتراک گذاشته است. بازی در مکانی به نام The Lands Between جربان دارد، مکانی که ملکه ای به نام Queen Marika the Eternal بر آن فرمانروایی می‌کند. حلقه‌ی کهن Elden Ring متلاشی شده و به چند قسمت تقسیم شده است.

از آنجایی که حلقه منبع اصلی ارد‌تری Erdtree است (به احتمال زیاد به همان درخت طلایی درون تریلر بازی اشاره دارد)، موجودات مختلفی از جمله نیمه‌خدایان، فرزندان ملکه ماریکا و هیولا‌های دیگری هرکدام یک قسمت از این حلقه را در دست دارند. حال این قطعه‌ها Great Rune نام گرفته‌اند و باعت آغز جنگی به نام  The Shattering شده اند.

بازیکنان کارکتری را هدایت می‌کنند که با نشان Tarnished شناخته می‌شود، این کارکتر باید در مقابل حلقه‌ی کهن بایستد و به یک ارباب کهن Elden Lord تبدیل شود و این جنگ بزرگ را به سرنجام برساند.

با توجه به توضیحات، این بازی شباهت زیادی به بازی Dark Souls دارد، یکی از این شباهت ها به کارکتر اصلی مربوط می‌شود چون یکی از لقب های کارکتر اصلی “مرده‌ای که هنوز زنده است” می‌باشد، درست همانند Undead در بازی Dark Souls. بازیکنان در ماجراجویی خود به تدریج قدرت‌های حلقه‌ی کهن را بیشتر خواهند شناخت و همچنین با شخصیت‌هایی آشنا خواهند شد که هر کدام هدف و انگیزه خاص خود را دارند. این شخصیت‌ها ممکن است به شما کمک کنند و یا در برابر شما بایستند

تصاویر منتشر شده از این بازی ؛ بازی Elden Ring

تریلر گیم پلی بازی ELDEN RING ؛ بازی Elden Ring

شما می‌توانید گیم‌پلی این بازی جذاب رو در یوتوب و آپارات تماشا کنید


لینک های تریلر بازی ELDEN RING :

تماشا در یوتوب

تماشا در آپارات


کلام آخر

با توجه به اطلاعاتی که استودیو From Software درباره بازی Elden Ring به ارائه گذاشته است می‌توان گیم پلی جذاب و داستانی فوق العاده را از این بازی انتظار داشت این بازی در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) برای پلتفرم های PlayStation 4 , 5 ،Xbox X , S ،PC عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


نظر شما درباره بازی Elden Ring چیست؟ آیا شما هم منتطزر بازی Elden Ring هستید؟ به نظر شما بازی Elden Ring میتواند جزوه یکی از بهترین بازی باشد؟

نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *