افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown ؛ چه زمانی برگذار می‌شود؟

مراسم افتتاحیه جدید بازی Hunt: showdown برای اطلاع از ایونت های این بازی محبوب جوایز و افتتاحیه در ادامه با ما همراه باشید.

بازی hunt: showdown یک بازی بسیار جذاب و آنلاین به سبک اکشن و ترسناک می‌باشد. این بازی multiplayer می‌باشد و شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود بازی کنید.

افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown

فضا و گرافیک این بازی بسیار جذاب بوده و برای برنده شدن در این بازی ترسناک باید اول غول هایی را شکست دهید و راه فراری برای خود باز کنید. جالب این است که علاوه بر غول هایی که در بازی وجود دارند بازکنان دیگر نیز می توانند برای شما خطر بزرگی محسوب شوند.

جشنواره بزرگ بازی Hunt: showdown

افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown
افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown

برای علاقه مندان این بازی ایونت افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown بسیار جذاب می‌باشد. در این افتتاحیه باید مهارت های خود را بالا ببرید و به اصطلاح هر توانایی که یاد گرفتید در این بازی اجرا کنید. در حال حاضر رکورد دار بازی Hunt showdown و بزرگترین رویداد این بازی serpent moon می‌باشد. در این افتتاحیه bayou به یک کارگردان بومی تبدیل می‌شود تا افرادی که مهارت ساخت فیلم کوتاه برای این بازی را دارند جذب کند.

جوایز افتتاحیه Hunt: showdown

افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown
افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown

کارگردان برای این بازی محبوب به خصوص در میان استریمرها به دنبال ساخت ویدیوی جذاب که در 4 دقیقه و حتی کمتر؛ دسته بندی های اکشن ،پیش پرده ،و استایل بازیکنان بازی را به تصویر بکشند. جوایزی و کادو هایی که برای این افتتاحیه در نظر گرفته شده به صورت سخت افزاری هستند. جوایزی که در نظر گرفته شده به ترتیب لب تاب گیمینگ Alienware، گرافیک و پردازنده بسیار قوی AMD و مانیتور 32 اینچی 175 هرتزی MSI مخصوص گیم است.

خبر خوب از بازی hunt: showdown

افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown
افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown

علاوه بر جوایزی که برای هر دسته یعنی اکشن ، پیش پرده ، و استایل ، در نظر گرفته می‌شود. تمام افرادی که توسط داوران در هر دسته بندی که گفته شد؛ به عنوان فینالیست انتخاب شوند DlC hunt showdown یک تی شرت سفارشی با طرح hunt showdown video Awards و یک پیراهن دیگر از hunt showdown تحویل خواهند گرفت. همچنین این بازی برای افرادی که ایده های خوبی برای ارائه دارند اما مهارت ادیت ویدیو را ندارند ولی ایده های آنها شگفت انگیز است یک هودی از طرف بازی Hunt showdown هدیه می‌گیرند.

تاریخ رویداد:

17 آگوست 2022: HSVA ها را اعلام خواهند کرد. افراد می توانند ایده ها و نظرات خود را بفرستند.
20 سپتامبر 2022 ساعت 12 صبح به وقت CEST: ارسال ویدیو و نظرات تمام می شود. و داوران از بین ویدیو ها دسته ی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.
7 اکتبر: اعلام فینالیست ها و نامزد ها و رأی گیری عمومی آغاز می‌شود.
14 اکتبر: مراسم اختتامیه؛ در این مراسم برندگان اعلام می‌شوند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افتتاحیه جدید بازی hunt: showdown سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *