بررسی بازی Forza Horizon 5 ؛ بیوتیفول تر از قبل !

این بازی به لطف دنیای عجیب و خاص خود که پر از مسابقات هیجان انگیز است، جزو بهترین بازی های 2021 قرار میگیرد. با نوشتار بررسی بازی Forza Horizon 5 همراه فیگار بمانید.

Forza Horizon 5 یک بازی مسابقه ای جهان باز است که توسط Playground Games توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این مجموعه، بریتانیای سرد را به مقصد مکزیک آفتابی در یک ماسه‌بازی عظیم پشت سر گذاشته است که نه تنها دیدنی است، بلکه فرصت‌های بی‌شماری را برای اکشن مسابقه‌ای سریع فراهم می‌کند. با نوشتار بررسی بازی Forza Horizon 5 همراه ما بمانید.

بررسی بازی Forza Horizon 5

بیوتیفول تر از قبل !

بررسی بازی Forza Horizon 5, نقد بازی Forza Horizon 5, تحلیل بازی Forza Horizon 5
بررسی بازی Forza Horizon 5, نقد بازی Forza Horizon 5

فستیوال Forza در Forza Horizon 5 وارد مکزیک شد و داستانی را با خود به ارمغان آورد که بیشتر به عنوان چارچوبی برای مسابقات هیجان انگیز در نظر گرفته می‌شود. شکل دادن به یک شخصیت ریتم و سرعت بالایی را دارد و سپس بازیکنان بر روی یک نقشه عظیم در جهان رها می‌شوند، جایی که می‌توانند به هر شکلی که می‌خواهند به بازی نزدیک و با آن همراه شوند.

تکمیل مسابقات امتیازاتی را به شما می‌دهد که می‌تواند برای باز کردن پست های جدید روی نقشه، با مسابقات و وظایف مربوط به خود، صرف شود. همچنین مأموریت‌های داستانی فردی وجود دارد که از طریق بازی باز می‌شوند، که شامل مسابقات ویژه‌ای است که به مراحل استانداردتر استعداد می‌افزاید.

Forza Horizon 5 پر از ماموریت‌های کوچک‌تر است، مانند تکمیل انواع مختلف مسابقات برای کسب ارز، یافتن انبارهای مخفی در نقشه جهان برای باز کردن قفل وسایل نقلیه مخفی، یا انجام شیرین کاری و ترفند برای کسب امتیاز.

بیشتر بخوانید:

تحلیل بازی Forza Horizon 5

بررسی بازی Forza Horizon 5, نقد بازی Forza Horizon 5, تحلیل بازی Forza Horizon 5
بررسی بازی Forza Horizon 5, نقد بازی Forza Horizon 5, تحلیل بازی Forza Horizon 5

تمام این کاوش و بازی به تدریج آیتم ها و وسایل نقلیه جدیدی را برای استفاده باز می‌کند، که به شور و شوق خاص NPC های Forza Horison 5 پیوند می‌خورد. بیشتر بازی صرفاً کسانی را که با آن درگیر هستند تشویق می‌کند تا به جای نگرانی در مورد بهترین عملکرد، سرگرم شوند.

Forza Horizon 5 دارای مجموعه وسیعی از وسایل نقلیه با گزینه های شخصی سازی منحصر به فرد و دقیق است، هم از نظر نحوه کار و هم از نظر ظاهر. مسابقه در Forza Horizon 5 فوق‌العاده است، با کنترل‌هایی که محکم و پاسخ‌گو هستند، با Trigger Rumble حس رضایت‌بخشی را هنگام پیچ‌ها یا عبور از زمین‌های ناهموار می‌افزاید. خط مسابقه مسیر بهینه را نشان می‌دهد و عملکرد Rewind نیز بازگشته اند و فرصت های زیادی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا بر مکانیک بازی تسلط یابد.

گزینه‌های دسترسی زیادی در Forza Horizon 5 وجود دارد که تضمین می‌کند بازیکنان می‌توانند سختی را مطابق میل خود تنظیم کنند. این به معنای تعادل قوی بین گیم‌پلی معمولی و دشوار است،

اگرچه برخی از ماموریت‌های داستانی می‌توانند در رویکردشان بسیار سخت‌گیرانه باشند و اساساً از هرگونه اشتباه برای تکمیل موفقیت‌آمیز آن‌ها جلوگیری کنند. اینها عموماً شامل سناریوهای اسکریپت شده هستند، جایی که بازیکن مجبور است از وسایل نقلیه خاصی استفاده کند که قابل تغییر نیستند.

بیشتر بخوانید:

گیم پلی بازی Forza Horizon 5, گرافیک بازی Forza Horizon 5
گیم پلی بازی Forza Horizon 5, گرافیک بازی Forza Horizon 5

ماموریت‌های داستانی بسیار تماشایی و هیجان‌انگیز هستند، اما این محدودیت‌ها می‌توانند دردسرساز باشند، به‌ویژه در مقایسه با احساس آزادی بقیه دنیای Forza Horizon 5. خوشبختانه، تکمیل این ماموریت ها اجباری نیست، و کارهای زیادی برای انجام دادن برای بازیکنانی که نمی‌خواهند با آنها درگیر شوند، وجود دارد.

دنیای بازی Forza Horizon 5 بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود است و محدودیت های مربوط به عناصر فصلی را از بین می‌برد. در Forza Horizon 5، بیوم های نقشه دارای طیف متنوعی از مکان ها و اثرات آب و هوایی هستند.

Forza Horizon 5 بسته به پلتفرم، گزینه های مختلفی برای جلوه های بصری خود دارد. فیگار نسخه Xbox Series X بازی را اجرا کرده است که با عملکردی با سرعت 4k/60fps اجرا می‌شود، اما بازتاب‌ها و ذرات نور را به شدت بهبود بخشیده است.

بازی Forza Horizon 5 که بسیار با کیفیت اجرا می‌شود، کاملاً خیره‌کننده به نظر می‌رسد، مخصوصاً هنگام رانندگی در آب یا خیابان‌های مه‌آلود شهر در شب، با جلوه‌های طبیعی که در برابر ریتم سریع مسابقه، زیبایی خاصی را ارائه می‌دهند.

بررسی بازی Forza Horizon 5, نقد بازی Forza Horizon 5, تحلیل بازی Forza Horizon 5, گیم پلی بازی Forza Horizon 5, گرافیک بازی Forza Horizon 5
بررسی بازی Forza Horizon 5, نقد بازی Forza Horizon 5, تحلیل بازی Forza Horizon 5

بازیکنان می‌توانند مسیرهای مسابقه خود را در Forza Horizon 5 با استفاده از حالت EventLab ایجاد کنند، که به آنها امکان می‌دهد مسیری را که می‌خواهند طی کنند و در حین توقف برای ایستگاه‌های بازرسی، یک مسیر یا خط مسابقه ایجاد کنند.

برای بازیکنانی که خواهان قوانین سخت گیرانه تری برای مسابقه هستند، گزینه های پیچیده تری وجود دارد که با استفاده از مجموعه ای از triggers در منو جمع و تحت شرایط خاص فعال می‌شوند. این قوانین برای استفاده و آزمایش کمی پیچیده‌تر هستند، اما EventLab به اندازه‌ای ساده است که به راحتی می‌توان مسابقات اولیه را انجام داد.

Forza Horizon 5 یک بازی با کلاس جهانی است که نسخه مکزیک آن برای کاوش لذت بخش است. Forza Horizon 5 به تمام سطوح مهارت و رویکردها پاسخ می‌دهد و با تعداد شگفت‌انگیز ماموریت‌ها، چیزهایی برای جمع‌آوری و گیم‌پلی سریع، تجربه‌ای است که حس منحصر به فرد و خاصی را به گیمر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد بازی Forza Horizon 5 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “بررسی بازی Forza Horizon 5 ؛ بیوتیفول تر از قبل !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *