زمان انتشار بازی assassin’s Creed mirage چه زمانی می‌باشد؟

بازی اساسین کرید یک بازی محبوب و پر مخاطب می باشد. با فیگار همراه باشید تا از نسخه جدید بازی assassin’s Creed mirage مطلع شویم.
بازی assassin’s Creed از بهترین بازی های صنعت بازی های ویدیویی می‌باشد. این بازی سبکی قدیمی و اکشن و ماجراجویی دارد. تا الان نسخه های زیادی از این بازی منتشر شده است، در هر نسخه از این بازی شخصیت ها و داستان بازی متفاوتی وجود دارد و به یکدیگر مرتبط می‌باشند به همین دلیل جذابیت بالایی دارد. به نظر می‌ردسد نسخه جدیدی از بازی assassin’s Creed به نام بازی assassin’s Creed mirage در حال انتشار می‌باشد.

نسخه جدید بازی assassin’s Creed mirage

بازی assassin's Creed mirage
بازی assassin’s Creed mirage

جزئیات دقیق از بازی assassin’s Creed در ماه فوریه لو رفته است‌. زمانی بلومبرگ اطلاع داد که شرکت Ubisoft در حال ساخت بازی و نسخه جدیدی کنار نسخه آنلاین بازی assassin’s Creed infinity می باشد. در چند روز اخیر خبری منتشر شد که نشان دهنده نسخه جدیدی از بازی assassin’s Creed به نام  assassin’s Creed mirage است.
امروز Ubisoft تصویری در توییتر منتشر کرد که این خبر بدون حاشیه و سر و صدا بود اما نشان دهنده آمدن نسخه ی جدید بازی اساسین کرید به نام assassin’s Creed mirage است. رویداد اصلی و تریلر  assassin’s Creed mirage در ۱۰ سپتامبر انجام می‌شود‌. بازی به قدری خط داستانی محبوب و جذابی دارند که به محض تمام شدن بازی، بازیکنان در انتظار نسخه ی جدید می‌مانند‌‌.

شخصیت بازی assassin’s Creed mirage

بازی assassin's Creed mirage
بازی assassin’s Creed mirage

با توجه به تصویر لو رفته از  assassin’s Creed mirage به نظر می‌رسد که خط داستانی این بازی مربوط به علی بابا و چهل دزد بغداد می‌باشد. شایع شده است که شخصیت اصلی داستان بازی assassin’s Creed mirage بسیم ابن اسحاق می‌باشد. بازیکنان این بازی محبوب این شخصیت را اولین بار در assassin’s Creed Valhalla ملاقات کرده اند.

البته باید توجه داشته باشیم که بسیم در assassin’s Creed mirage سن کمتری نسبت به نسخه Valhalla دارد. شرکت یوبیسافت در رویدادی به نام Ubisoft forward از  assassin’s Creed mirage رونمایی خواهد کرد. تاریخ این رویداد در ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ (۱۰ سپتامبر) می‌باشد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی assassin’s Creed mirage سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *