بازی موبایل Mortal Kombat Onslaught معرفی شد! [+عکس]

شرکت برادران وارنر با همکاری استودیوی ندررلم (NetherRealm) از بازی جدید Mortal Kombat Onslaught در سبک کالکشن RPG برای پلتفرم موبایل رونمایی کرد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Brothers) بازی Mortal Kombat: Onslaught را معرفی کرد که یک محصول جدید در این سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب است.

بازی جدید Mortal Kombat Onslaught

  • معرفی بازی Mortal Kombat Onslaught
بازی جدید Mortal Kombat Onslaught
معرفی بازی Mortal Kombat Onslaught, بازی mortal kombat onslaught دانلود

بازی mortal kombat onslaught دانلود

به گزارش منابع خبری:

بازی Mortal Kombat: Onslaught، جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی فایتینگ مورتال کامبت برای پلتفرم موبایل است که توسط استودیوی NetherRealm و برای سال ۲۰۲۳ توسعه داده می‌شود.

بازی Onslaught اولین تجربه داستانی این سری روی موبایل را ارائه خواهد کرد، جایی که بازیکنان باید تیمی از مبارزان را از فهرست گسترده‌ای از شخصیت‌ها بسازند و آن‌ها را در نبردهای گروهی عظیم استفاده کنند.

در ادامه میتوانید عکس بازی Mortal Kombat Onslaught را مشاهده کنید:

بازی جدید Mortal Kombat Onslaught
بازی mortal kombat onslaught دانلود, عکس بازی Mortal Kombat Onslaught

این مجموعه برای اولین بار ۳۰ سال پیش (۱۹۹۲) به بازار عرضه شده و همچنان بسیار محبوب است. تاکنون ۷۲ میلیون نسخه از فرانچایز به فروش رسیده که ۱۲ میلیون از آن‌ها متعلق به بازی Mortal Kombat 11 است. این بازی موبایلی در واقع یک عنوان نقش‌آفرینیِ استراتژیک تیمی و نوبتی است.

آخرین بازی موبایلی مورتال کامبت به سال ۲۰۱۵ و بازی رایگان Mortal Kombat Mobile برمی‌گردد که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آن را روی گوشی‌های موبایل خود نصب کردند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *