ببینید: اولین تریلر گیم پلی ریمیک Resident Evil 4 منتشر شد! [+فیلم]

کمپانی ژاپنی کپکام تریلر Resident Evil 4 Remake را به اشتراک گذاشت که بخش‌های مختلف گیم پلی بازی را نشان می‌دهد. در ادامه همراه ما بمانید.

سرانجام شرکت کپکام (Capcom) اولین تریلر گیم‌پلی از ریمیک بازی محبوب و مورد انتظار Resident Evil 4 را منتشر کرد.

تریلر Resident Evil 4 Remake

  • تریلر بازی resident evil 4 remak
resident evil 4 remak
تریلر بازی resident evil 4 remak, بازی resident evil 4 remak

بازی resident evil 4 remak

به گزارش منابع خبری:

بعد از انتشار موفق بازسازی دو بازی قدیمی از سری رزیدنت اویل، کمپانی کپکام توسعه نسخه ریمیک یکی از بهترین آثار مجموعه یعنی Resident Evil 4 را در دستور کار خود قرار داد تا بعد از گذشت هفده سال، بار دیگر بازیکنان را با شخصیت دوست‌داشتنی لیان اس کندی همراه کند.

در این ویدیو شاهد بخش‌های ابتدایی بازی Resident Evil 4 Remake و دست و پنجه نرم کردن لیان با ساکنان عجیب و غریب روستای مشهور هستیم.

در ادامه میتوانید تریلر گیم پلی ریمیک Resident Evil 4 را مشاهده کنید:

(دانلود با کیفیت 720)

طبق گفته تیم سازنده، نسخه ریمیک بازی به طور کامل از نو ساخته شده و جدا از ارتقای قابل توجه گرافیک فنی و کیفیت بصری، شامل یک داستان بازطراحی شده نیز خواهد بود که البته هیچ تغییری در داستان اصلی بازی ایجاد نمی‌کند.

حال در تازه‌ترین خبرها، شرکت کپکام با برگزاری یک یک لایو استریم، ویدیویی از گیم پلی بازی به اشتراک گذاشته که به خوبی هواداران را با تغییرات صورت گرفته در بازی آشنا می‌کند. مشخصاً تغییراتی جزئی اما قابل توجه در مکانیک‌ها رخ داده و حالا فرصت‌هایی در محیط وجود دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها، می‌توانید دشمنان را نابود کرده یا از خود دور کنید.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *