حضور یوبیسافت در مراسم E3 سال 2023 [+جزئیات]

یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های بازی سازی جهان است که به تازگی حضور یوبیسافت در مراسم E3 سال 2023 توسط مدیر این شرکت تأیید شد.

یوبیسافت اخیراً اعلام کرد که قصد دارد در مراسم E3 2023 در لس آنجلس حاضر شود. مدیر عامل این شرکت، ایو گیمو، در طی جلسه فراخوان عایدی در روز پنجشنبه گفت اگر E3 اتفاق بیفتد، ما حاضر خواهیم بود و چیزهای زیادی برای نشان دادن خواهیم داشت.

حضور یوبیسافت در مراسم E3 سال 2023

  • یوبیسافت در E3
حضور یوبیسافت در مراسم E3 سال 2023
حضور کمپانی یوبیسافت در مراسم E3 2023

تعهد ناشر Assassin’s Creed به حمایت از E3 پس از گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور سونی و نینتندو در رویداد امسال منتشر شده است. از دیرباز، یوبیسافت از حامیان سرسخت E3 بوده و در ۲۰ سال گذشته هیچ نمایشگاهی را از دست نداده است. در مورد برنامه‌های مایکروسافت برای این رویداد نیز عدم قطعیت وجود دارد.

مایکروسافت امسال با یک شوکیس تابستانی که از قبل اعلام شده بود، به نوعی در لس آنجلس حضور خواهد داشت. با این حال، طبق گزارش IGN، شرکت ایکس‌ باکس در مرکز همایش‌های لس‌آنجلس حضور نخواهد داشت. این مراسم قرار است از تاریخ ۱۳ ژوئن تا ۱۶ ژوئن روزهای گیمری همایش در ۲۵ و ۲۶ خرداد برگزار گردد و از امسال ReedPop به جای ESA وظیفه هماهنگی و برگزاری آن را برعهده خواهد داشت.

حضور کمپانی یوبیسافت در مراسم E3 2023

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *