اسلحه های جدید Resident Evil Remake 4 معرفی شدند !

پس از اینکه مشخص شد بازی ریمیک رزیدنت ایول 4 یک سری تغییرات جزئی نسبت به نسخه‌ی اصلی دارند، اسلحه های جدید Resident Evil Remake 4 معرفی شدند.

دیگر زمانی به انتشار و عرضه‌ی بازی Resident Evil Remake 4 نمانده و طرفداران دنیای رزیدنت، به شدت منتظر انتشار این نسخه هستند تا بتوانند بار دیگر تجربه‌ی بازی با لیان را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

آغاز مراحل ساخت واقعیت مجازی بازی Resident Evil Remake 4 !

سومین تریلر بازی Resident Evil Remake 4 منتشر شد !

اسلحه های جدید Resident Evil Remake 4

در ادامه می‌توانید سلاح های معرفی شده Resident Evil Remake 4 را ببینید:

اسلحه های جدید Resident Evil Remake 4
اسلحه های جدید ریمیک رزیدنت ایول 4

طرفداران Resident Evil 4، از قبل می‌دانستند که بازسازی بازی محتوایی را اضافه می‌کند که قبلاً در نسخه اصلی دیده نشده بود و سلاح‌ها، یکی از عناصر مهمی هستند که برخی از آن‌ها جدید هستند و در اختیار لئون قرار می‌گیرند.

جدیدترین تریلر بازی که در جریان رویداد PlayStation’s State of Play این هفته منتشر شد، شامل نگاهی گذرا به یک اسلحه بود که قطعاً در زرادخانه لئون جدید است و همچنین سلاح دیگری که مطمئناً به نظر میرسد سلاح جدیدی است که او از آن استفاده خواهد کرد.

اسلحه های جدید Resident Evil Remake 4
سلاح های معرفی شده Resident Evil Remake 4

سلاح های معرفی شده Resident Evil Remake 4

اولین سلاح جدیدی که در تریلر مشاهده شد، جایی که لئون را می‌بینیم که در داخل بخش قلعه بازی با فرقه‌ها مقابله می‌کند. برای لحظه‌ای کوتاه، لئون را می‌بینیم که به نظر می‌رسد از Bolt Thrower استفاده می‌کند.

این سلاح، سلاحی است که به طور خلاصه، در پیش‌نمایش‌های قبلی بازسازی Resident Evil 4 دیده شده است. در تریلر حدود یک دقیقه و 25 ثانیه، ما چیزی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد یک سلاح جدید دیگر باشد. لئون نوعی تفنگ در دست دارد که به نظر می‌رسد بخشی از خانواده SMG باشد. به طور خاص، به نظر می‌رسد که این می‌تواند MP5 باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *