شایعه: حالت اول شخص در بازی فورتنایت اضافه خواهد شد [+جزئیات]

فورتنایت یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار آنلاین در سبک شوتر است که اخیرا شایعات می‌گویند که حالت اول شخص در بازی فورتنایت اضافه خواهد شد.

چند منبع معتمد طی گزارشاتی اعلام کردند که بازی شوتر و  بتل رویال اپیک گیمز، یعنی فورتنایت به‌زودی حالت اول شخص دریافت خواهد کرد.

حالت اول شخص در بازی فورتنایت

برخلاف بسیاری از بازی‌های لایو سرویس دیگر، فورتنایت همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و به‌نظر می‌رسد مشکلات مربوط به کاهش طرفداران و بازیکنان را ندارد. البته، اپیک گیمز نیز تاکنون کار بسیار خوبی انجام داده و تغییرات و ایده‌های جالبی را به‌طور منظم در دسترس بازیکنان این عنوان قرار داده است.

حالت اول شخص در بازی فورتنایت
حالت اول شخص در فورتنایت

حالت اول شخص در فورتنایت

حالا HYPEX، افشاگر معتبر بازی‌های فورتنایت در توییتر اعلام کرده که این بازی شوتر بتل رویال به‌زودی حالت اول شخص دریافت خواهد کرد. همچنین افشاگران دیگری نیز این خبر را تایید کرده‌اند تا احتمال وقوع آن بیشتر شود. طبق اطلاعات فاش شده، ظاهرا این حالت بخشی از فصل بعدی بازی – فصل ۲ چپتر ۴ – خواهد بود که انتظار می‌رود در روزهای آینده به‌طور رسمی آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *