نقشه کامل بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure منتشر شد !

بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure ، یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال می‌باشد که روز گذشته، نقشه کامل بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure منتشر شد.

کمتر از چهار هفته تا انتشار بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure باقی مانده است، و به همین منظور، بسیاری از طرفداران این بازی، مشتاق هستند که برنامه‌ریزی سفرهای خارج از جاده خود را از طریق ناهموار نقشه Sierra Nueva آغاز کنند.

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure

بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure از 16 مارچ پیش فروش خود را آغاز می‌کند که در نهایت در روز سی‌ام مارچ، آن را وارد بازار کرده و تمامی گیمرها می‌توانند آن را بازی کنند.

این بازی، به 10 وسیله نقلیه‌ی جدید از جمله پیکاپ تمام الکتریکی، فورد F-150، لایتنینگ پلاتینیوم 2022، هونیگان، فولکس واگن باجا بیتل کلاس 5/1600 ‘Scumbug’ مدل 1973 و فورد فوکوس RS مدل 2001 را برای انتخاب دسترسی خواهید داشت.

در ادامه می‌توانید مپ کامل جاده بازی Forza Horizon 5 Rally Adventure را ببینید:

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure
مپ بازی فورزا هوریزون 5

مپ بازی فورزا هوریزون 5

این بازی، بازیکنانش را با طیف وسیعی از بیوم‌های جدید برای کاوش، وسایل نقلیه تازه اضافه‌شده، موسیقی و قطعات رالی برای سفارشی‌سازی وسایل نقلیه به هیولاهای رالی هدفمند از جمله یک سیستم ضد تاخیر مناسب برخورد خواهند کرد.

این بازی، بسته‌الحاقی بازی Forza Horizon 5 می‌باشد که قرار است در تاریخ 9 فروردین 1402 (29 مارچ 2023) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

بیشتر بخوانید:


One thought on “نقشه کامل بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure منتشر شد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *