نسخه دمو بازی Resident Evil Remake 4 منتشر شد !

بلاخره انتظارها به پایان رسید و انتشار نسخه دمو بازی Resident Evil Remake 4 اتفاق افتاد و گیمرها می‌توانند آن را از امروز در تمامی فروشگاه‌ها دریافت کنند.

بازی Resident Evil Remake 4، یک نسخه‌ی بازسازی شده از یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کمپانی کپ‌کام می‌باشد که بامداد امروز، نسخه دموی Resident Evil Remake 4 به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

اسلحه های جدید Resident Evil Remake 4 معرفی شدند !

سومین تریلر بازی Resident Evil Remake 4 منتشر شد !

نسخه دمو بازی Resident Evil Remake 4 منتشر شد !

بازی Resident Evil 4 یک بازی ترسناک بقا است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. کمپانی کپ کام، نسخه‌ی بازسازی شده از بازی Resident Evil 4 در سال 2005 است که قرار است در 24 مارس 2023 برای پلی‌استیشن 4 ، پلی‌استیشن 5 ، ویندوز ، و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شود را شب گذشته در یک نسخه‌ی دمو به اسم Chainsaw Demo به انتشار رساند.

در ادامه می‌توانید پوستر نسخه دمو بازی رزیدنت ایول ریمیک 4 را ببینید:

انتشار نسخه دمو بازی Resident Evil Remake 4
نسخه دمو بازی رزیدنت ایول ریمیک 4

نسخه دموی Resident Evil Remake 4

این بازی دارای گیم‌پلی تیراندازی سوم شخص «روی شانه» مشابه بازی اصلی است، در حالی که از بازسازی‌های Resident Evil 2 (2019) و Resident Evil 3 (2020) گرفته شده است. در گامی نوآورانه به سری Resident Evil ،Resident Evil 4 اولین بازی خواهد بود که شش طرح کنترل اختیاری را ارائه می‌کند.

Resident Evil 4 دارای جلوه‌های بصری مدرن و بهبود یافته در مقایسه با نسخه اصلی است، با فضایی سخت‌تر، طراحی شخصیت‌ها و پس زمینه‌های پیشرفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *