لایو اکشن بازی Cyberpunk 2077 ساخته خواهد شد

کمپانی «سی‌دی پراجکت» (CD Projekt)، روز گذشته (پنجشنبه 13 مهر) اعلام کرد که ساخت لایو اکشن Cyberpunk 2077 را در دستور کار قرار داده است.

ساخت لایو اکشن بازی Cyberpunk 2077 ، بر عهده شرکت رسانه‌ای «Anonymous» است که پیش از این وظیفه ساخت سریال‌های معروفی مانند «True Detective» و «Mr. Robot» و فیلم‌هایی مانند «The Revenant» و «Spotlight» را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های جهان باز مدرن

لایو اکشن Cyberpunk 2077

تاکنون اطلاعات کمی در مورد این پروژه فاش شده است؛ اما به نظر می‌رسد که ساخت لایو اکشن بازی Cyberpunk 2077 تا سال آینده میلادی (2024) آغاز نشود. با توجه به اینکه این بازی دنیای بسیار گسترده‌ای دارد، انتظار می‌رود این لایو اکشن نیز به صورت سریال ساخته شود.

شرکت «CD Projekt Red»، توسعه‌دهنده بازی «Cyberpunk 2077» و سری محبوب «Witcher»، به همراه گرت کمبل، رئیس بخش تلویزیونی استودیوی «Anonymous»، قراردادی را امضا کرده‌اند تا بر روی یک پروژه لایو اکشن، بر اساس بازی ویدئویی «Cyberpunk 2077» کار کنند. این تیم، در حال جستجوی نویسنده‌ای است تا داستانی کاملاً جدید برای دنیای «Cyberpunk 2077» ایجاد کند.

لایو اکشن Cyberpunk 2077
لایو اکشن Cyberpunk 2077

تاکنون 25 میلیون نسخه از بازی «Cyberpunk 2077» به فروش رفته است. این بازی به دلیل دنیای باز گسترده، گیم‌پلی اکشن و جهان باز و داستان پیچیده‌ای که بر اساس انتخاب‌های بازیکنان تغییر می‌کند، مورد تحسین منتقدان و طرفداران واقع شده است. داستان بازی در شهری به اسم «Night City» جریان دارد.

از آنجایی که استودیوی «CD Projekt Red» پیش از این انیمه «Cyberpunk: Edgerunners» و سریال محبوب «The Witcher» را بر اساس بازی‌های ویدئویی خود ساخته بود، انتظار می‌رود لایو اکشن Cyberpunk 2077 نیز به صورت یک نمایش تلویزیونی ساخته و پخش شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *