تریلر جدیدی از بازی Sonic Superstars منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Sonic Superstars در رسانه های مجازی منتشر شد. Arzest برای توسعه این بازی با استودیو Sonic Team با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

اخیراً شرکت سگا جدیدترین تریلر از بازی Sonic Superstars منتشر کرده است. این بازی ماجراجویی سونیک و دوستانش را در جزایر نورث‌استار به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بازی جدید سونیک در سال 2024 معرفی می‌شود

تریلر جدیدی از بازی Sonic Superstars

بازی Sonic Superstars، که توسط استودیو Arzest با همکاری استودیو Sonic Team توسعه یافته است، در دسترس کاربران پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و کامپیوتر قرار گرفته است. این بازی یک پلتفرمر است و به ماجراهای سونیک و دوستانش در جزایر نورث‌استار می‌پردازد، جایی که آن‌ها با دکتر اگمن، Fang the Hunter و تریپ اسرارآمیز مبارزه می‌کنند.

شرکت سگا تریلر جدیدی را به مناسبت انتشار Sonic Superstars منتشر کرده که به نمایش جنبه‌های مختلف بازی می‌پردازد. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی دوبعدی ساید-اسکرولر را مشاهده کنید.

Sonic Superstars تلاش دارد حس‌و‌حال بازی‌های کلاسیک سونیک خارپشت را تداعی کند و همچنین از ویژگی‌های جدیدی مانند حالت چهار نفره کو-آپ نیز پشتیبانی می‌کند. بازیکنان در این بازی می‌توانند کنترل سونیک، تیلز، ناکلز و ایمی رُز را در دست بگیرند و از توانایی‌های ویژه Emerald Power جدیدی مانند بالا رفتن از آبشارها بهره‌برداری کنند. بازی Sonic Superstars از هیچ یک از استیج‌های نسخه‌های قبلی استفاده نمی‌کند و به طرفداران تجربه‌ای کاملاً جدید ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *