آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران

مراسم افتتاحیه تورنمنت انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران در هتل آکادمی ملی فوتبال از روز چهارشنبه 26 مهرماه با حضور دبیرکل فدراسیون آغاز شد.

افتتاحیه مسابقات انتخابی برای تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران در هتل آکادمی ملی فوتبال از صبح چهارشنبه 26 مهرماه 1402 با حضور اعضای مهم شامل هدایت ممبینی (دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران)، داود پرهیزکار (رییس مرکز ملی فوتبال)، سلمان نصیری (نایب رییس انجمن ورزش های الکترونیک)، حامد مومنی (سرپرست معاونت هماهنگی و اجرایی دبیرکل) و پرستو قدسی (سرپرست دپارتمان راهبردی) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught برای اندروید و iOS منتشر شد

 انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران

مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران برای حضور در مسابقات AFC eASIAN CUP 2023 از صبح چهارشنبه تا جمعه 28 مهرماه ادامه خواهد داشت.

با توجه به برگزاری دور نخست مسابقات فوتبال الکترونیک به نام AFC eASIAN CUP 2023 همزمان با بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 در قطر، تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از 24 کشور شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

 انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران

لازم به ذکر است که مسابقات انتخابی برای تشکیل تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران به منظور حضور در مسابقات AFC eASIAN CUP 2023 بر روی کنسول PS5 و با استفاده از بازی ویدیویی eFootball 2024 برگزار می‌شود. در این مسابقات، تعداد 128 بازیکن حرفه‌ای و منتخب از استان‌های سراسر کشور که دارای بالاترین امتیازات در رتبه‌بندی کشوری هستند، با یکدیگر رقابت خواهند کرد. نفرات برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *