هیچ محتوای انحصاری برای نسخه ایکس باکس کالاف دیوتی عرضه نمی‌شود!

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اعلام کرده است که هیچ محتوای انحصاری برای نسخه ایکس باکس کالاف دیوتی بر روی تمام پلتفرم‌ها ارائه نخواهد شد.

به گفته فیل اسپنسر، هیچ محتوای انحصاری در Xbox برای Call of Duty ارائه نخواهد شد. به جای آن، انتظار می‌رود که برای هر پلتفرمی که در آن بازی می‌کنید نسخه یکسانی داشته باشید. در پادکست رسمی Xbox (که توسط CharlieIntel منتشر شده است)، اسپنسر می‌گوید که Xbox “هیچ هدفی ندارد که با استفاده از Call of Duty شما را متقاعد کند تا کنسول Xbox را خریداری کنید.” او همچنین تأیید کرد که دیگر بتاهای متفاوتی بسته به پلتفرمی که در آن بازی می‌کنید برای Call of Duty وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بازی‌ های اکتیویژن بلیزارد در سرویس یوبیسافت پلاس عرضه می‌شوند

بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن می‌ماند

محتوای انحصاری برای نسخه ایکس باکس کالاف دیوتی

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، مجددا تأکید کرده است که محتوای بازی‌های آتی سری Call of Duty (که در حال حاضر به دلیل خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در زیر چتر این شرکت قرار دارد) بر روی تمام پلتفرم‌ها به طور کاملاً یکسان خواهد بود.

به گزارش رسانه CharlieIntel، فیل اسپنسر در قسمت اخیر پادکست ایکس باکس اعلام کرده است که مایکروسافت هدفی برای از استفاده از بازی‌های Call of Duty به عنوان ابزاری برای فروش کنسول‌های ایکس باکس ندارد. بنابراین، نسخه ایکس باکس از بازی Call of Duty هیچ نقشه، پوسته یا محتوای انحصاری دیگری نخواهد داشت.

همچنین، فیل اسپنسر در همین پادکست اعلام کرده است که بازی‌های تولید شده توسط اکتیویژن بلیزارد حداقل تا سال ۲۰۲۴ به سرویس اشتراکی Xbox Game Pass اضافه نخواهند شد.

در حالی که Activision Blizzard اکنون به عنوان یک عضو از خانواده ایکس باکس شناخته می‌شود، بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن، تا پایان سال ۲۰۲۳ در سمت فعلی خود باقی خواهد ماند تا بتواند به این شرکت کمک کند تا این تغییرات به صورت اصولی و طبق روال درست پیش برود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *