جزئیات جدیدی از فرایند ساخت بازی مرد آهنی (Iron Man) اعلام شد

استودیوی بازیسازی «Motive»، جزئیات جدیدی از فرایند ساخت بازی مرد آهنی را منتشر کرد و گفت که این بازی در مراحل توسعه قرار دارد.

استودیوی «Motive» پس از اینکه اعلام کرد بازی Iron Man ساخته خواهد شد، گفت که این بازی قرار نیست به زودی در بازار عرضه شود. این استودیو، اوایل سال 2023، نسخه ریمیک بازی ترسناک «Dead Space» را برای کنسول‌های نسل حاضر و کامپیوترهای شخصی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های مارول

جزئیات جدیدی از فرایند ساخت بازی مرد آهنی (Iron Man) اعلام شد

حالا طبق اخبار رسمی که از سمت این شرکت منتشر شده، بازی «Iron Man» ساخته می‌شود؛ اما به زودی در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. اعضای استودیوی «Motive» در حال کار بر روی یک بازی مستقل، با داستانی مرتبط به شخصیت «تونی استارک» هستند و این پروژه در مرحله پیش‌تولید خود قرار دارد. به عبارت دیگر، تیم توسعه‌دهنده به تازگی تمرکز خود را از پروژه «Dead Space» به بازی «مرد آهنی» منتقل کرده است.

ساخت بازی مرد آهنی

«پاتریک کلاوس»، مدیر کل استودیوی «Motive Studios»، در یک پست وبلاگی گفته که این تغییر به تیم فرصتی داده تا با یکی از محبوب‌ترین فرانچایزها کار کند. پروژه «مرد آهنی» هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و تیم توسعه‌دهنده وقت خود را صرف کرده تا بهترین پایه را برای این پروژه ایجاد کنند.

در حال حاضر، آن‌ها فرصت‌های زیادی برای کشف داستان، طراحی و گیم‌پلی شخصیت مرد آهنی پیدا کرده‌اند. «پاتریک کلاوس» همچنین اعلام کرد که استودیوی «Motive Studios»، یک انجمن طرفداری برای بازی «مرد آهنی» ایجاد کرده تا در طول فرایند توسعه، واکنش‌ها و بازخوردهای کاربران را دریافت کند.

همچنین در ماه جولای، خبری منتشر شده بود که بازی «مرد آهنی» با موتور گرافیکی «Unreal Engine 5» ساخته می‌شود. در واقع یک تبلیغ منتشر شده بود که به دنبال یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار صوتی بود و مسئولیت‌هایش شامل طراحی و توسعه سیستم‌های صوتی پیشرفته، تولید ابزارها و بهینه‌سازی سیستم‌های صوتی می‌شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *