تریلر جدید بازی Alan Wake 2 منتشر شد

شرکت «رمدی اینترتینمنتز»، صبح امروز از تریلر جدید بازی Alan Wake 2 ، پیش از انتشار رسمی بازی، در رویداد سالانه «Xbox Partner Preview» رونمایی کرد.

شرکت «Remedy Entertainment»، تریلر زمان عرضه الن ویک 2 را در رویداد «Xbox Partner Preview» منتشر کرد. در این تریلر، «ساگا اندرسون»، مأمور اف‌بی‌آی، متوجه می‌شود که پرونده‌ای که در حال بررسی آن بوده، بیش از یک تحقیق ساده درباره قتل‌های مراسم آئینی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید بازی Alan Wake 2 منتشر شد

در بازی «Alan Wake 2»، بازیکنان می‌توانند در بخش‌های مشخصی بین کاراکترهای اصلی جابه‌جا شوند. «ساگا اندرسون» هنوز در فضای «Dark Place» گیر افتاده و به دنبال راهی برای فرار است. او از بخش «Mind Place»، برای حل معماهای قتل استفاده می‌کند، در حالی که «الن ویک» با مرتب‌سازی صحنه‌ها و کشف و شهود برای بازآرایی واقعیت‌ها در تلاش است.

بازی «Alan Wake 2»، در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402)، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی (در اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد. برای تکمیل بازی «Alan Wake 2»، بازیکنان به بیش از 20 ساعت زمان نیاز خواهند داشت و در حال حاضر می‌توانند بازی را پیش از زمان عرضه، پیش دانلود کنند.

بازی «Alan Wake II» یک بازی ترسناک بقا است که از منظر سوم شخص انجام می‌شود. در این بازی، بازیکنان به همراه «آلن ویک» و «ساگا اندرسون»، دو داستان تک نفره مجزا را بازی می‌کنند. «Alan Wake II»، ادامه‌ای بر بازی اصلی «Alan Wake» است که یک بازی اکشن ماجراجویی با مضامین ترسناک بود.

 

در این نسخه جدید، تجربه ترس و بقا برای بازیکنان، تازگی‌هایی را به ارمغان می‌آورد. بازیکنان در مواجهه با تهدیدات و معماهای مرموز، باید برای زنده ماندن و پیشروی در داستان، استراتژی‌های مناسب را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لانچ تریلر جدید بازی Alan Wake 2 چیست؟ آیا شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *