زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday مشخص شد

سریال Wednesday یکی از پرطرفدارترین آثار شبکه نتفلیکس است که عوامل سازنده برای فیلمبرداری فصل دوم آن به شهر توکیو در ژاپن سفر خواهند کرد.

فصل دوم ونزدی اواخر آوریل در توکیو فیلمبرداری خواهد شد. فصل اول این سریال با بازی «جنا اورتگا» (Jenna Ortega) از سپتامبر 2021 تا مارس 2022 در رومانی تولید شد. این فصل، که در پاییز سال گذشته به انتشار رسید، در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت و حتی باعث رونق گردشگری در کشور رومانی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Wednesday

وجود برخی از مشکلات باعث شده است که نتفلیکس برای فصل دوم به دنبال مکان دیگری برای فیلمبرداری باشد. در ماه ژانویه، تصمیم بر فیلمبرداری فصل دوم در توکیو گرفته شد. نویسندگی فصل دوم سریال ونزدی توسط «ال گاف» و «مایلز میلار» انجام شد و تاکنون، اطلاعات زیادی در مورد داستان فصل دوم منتشر نشده است.

این دو نویسنده قبلاً اعلام کرده بودند که فصل‌های آینده شخصیت‌های بیشتری از خانواده آدامز معرفی خواهند شد و تمرکز بیشتری بر رابطه ونزدی با مادرش خواهد داشت. اورتگا، یکی از تهیه‌کنندگان فصل دوم سریال، قول داده بود که تمرکز فصل جدید به جای روابط عاشقانه بر روی لحظات ترسناک آن خواهد بود.

سریال Wednesday

فصل اول سریال «ونزدی» در فهرست عناوین پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس با بیش از ۲۵۲ میلیون بیننده در رده اول قرار دارد. جنا اورتگا با بازی در این سریال، به عنوان جوان‌ترین بازیگر لاتین‌تبار نامزد امی تاریخ در بخش بهترین بازیگر زن بدل شده است. «تیم برتون» نیز همه اپیزودهای این سریال را کارگردانی کرده و قبلاً با اورتگا در فیلم «بیتل‌جوس» همکاری داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال «ونزدی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *