احتمال انتشار GTA 6 در کنسول نینتندو سوییچ

«نکرو فیلیپه» یکی از روزنامه‌نگاران معتبر دنیای بازی روز گذشته اعلام کرد که انتشار GTA 6 در کنسول نینتندو سوییچ رخ خواهد داد. این خبر هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

گمانه زنی‌ها و شایعات پیرامون جانشین مورد انتظار «Grand Theft Auto 5» ماه‌هاست که کاهش نمی‌یابد. حالا سوالی که برای گیمرها پیش آمده این است که آیا «GTA 6»، برای کنسول‌های بعدی «نینتندو سوییچ» عرضه می‌شود یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

نگران نباشید؛ رده بندی سنی GTA 6 جعلی است


احتمال انتشار GTA 6 در کنسول نینتندو سوییچ

روز گذشته، روزنامه‌نگار مستقل صنعت گیم، «نکرو فیلیپه» ادعا کرد که در صورتی که کنسول بعدی «نینتندو سوییچ» دارای قابلیت «RT + RR» (ریل تایم ریسینگ و ریل تایم رندرینگ) باشد، جی تی ای در نینتندو منتشر خواهد شد. این کنسول دستی، در طول 12 ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

GTA 6 در نینتندو سوییچ
احتمال انتشار GTA 6 در کنسول نینتندو سوییچ

در گذشته، «نینتندو» و «راک‌استار»، سابقه همکاری داشتند و بازی‌های «GTA» در کنسول‌های گذشته «نینتندو» مانند «Game Boy Color» و «Game Boy Advance» ظاهر شده‌اند. این همکاری‌های متعدد، باعث شده تا شایعاتی مبنی بر اینکه توسعه‌دهندگان «راک‌استار» بازی را برای کنسول بعدی «نینتندو» آماده کنند، منتشر شود.

با کمال تعجب، شرکت «Rockstar» اخیراً بازی «Red Dead Redemption» را برای «نینتندو سوییچ» منتشر کرد که نشان دهنده ادامه رابطه مثبت بین این دو شرکت است. این اتفاق، با احتمال اینکه بازی‌های «Red Dead Redemption 2» و «GTA 6» نیز به کنسول «نینتندو» راه پیدا کنند همراه شد. از آنجایی که امکان دارد بازی «GTA 6» و کنسول بعدی «نینتندو سوییچ» هر دو در سال 2024 منتشر شوند، می‌توانیم شاهد حضور این بازی در کنسول جدید کمپانی «نینتندو» باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال انتشار GTA 6 در کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *