پتنت جدید سونی به کاربر اجازه ادامه بازی از هر مرحله‌ای را می‌دهد

به تازگی پتنت جدید سونی معرفی شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بازی را از چپتر یا مرحله دلخواه خود شروع کنند و تصمیمات مهم در بازی را تغییر دهند.

سونی در چند روز گذشته یک پتنت جدید با عنوان «Content Streaming With Gameplay Launch» ثبت کرده است. این پتنت قابلیتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا از هر نقطه‌ای که می‌خواهند، بازی را مجدداً تجربه کنند. به عبارت دیگر، این پتنت به کاربران اجازه می‌دهد تا به یک لحظه خاص در حین کمپین داستانی بازی بازگردند و تصمیمات مهم را تغییر دهند یا سناریوهای هیجان انگیز را مجدداً تجربه کنند، بدون اینکه نیازی به تجربه کامل یک فصل یا کل بازی داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پتنت جدید سونی به کاربر اجازه ادامه بازی از هر مرحله‌ای را می‌دهد

پتنت سونی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سکانس‌های گیم‌پلی را به زیرفصل‌های کامل تقسیم کنند که با نقاط فعال‌سازی مشخص می‌شوند. بازیکنان می‌توانند یکی از این نقاط را انتخاب کرده و در چند ثانیه به سناریو مورد نظر خود بازگردند. این ویژگی می‌تواند توسط تولیدکنندگان محتوا با استقبال بسیاری روبه‌رو شود و کار آن‌ها را آسان‌تر کند.

پتنت جدید سونی
پتنت جدید سونی

به طور کلی، برخی محدودیت‌های سخت‌افزاری ممکن است مانع انجام این فرایند شود؛ اما سونی احتمالاً راه‌حل‌هایی برای دور زدن این مشکلات پیدا می‌کند. به عنوان مثال، تهیه نسخه پشتیبان از جلسات بازی بازیکنان روی یک سرور مرکزی در حجم بالا ممکن است دشوار باشد، اما سونی احتمالاً به راه حل‌هایی برای این مشکلات رسیدگی کرده است.

همچنین، ثبت جدیدترین پتنت سونی ممکن است به دلیل عدم داشتن شرکت دیگری که ادعای مالکیت این فرآیند را دارد، صورت گرفته باشد. مهم است به یاد داشته باشیم که پتنت‌ها معمولاً به عنوان یک حق مالکیت و حمایت از ایده‌های بالقوه ثبت می‌شوند و ممکن است تا سال‌ها یا هیچ‌گاه به صورت عملی پیاده‌سازی نشوند. بنابراین، این ثبت اختراع تنها نشان دهنده حفاظت از ایده‌های شرکت سونی است و هیچ تضمینی برای پیاده‌سازی آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پتنت جدید سونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *