در آپدیت جدید بازی Warframe، الزامات Mastery Rank حذف خواهد شد

شرکت «Digital Extremes Ltd»، توسعه دهنده بازی Warframe ، به تازگی خبر حذف الزامات Mastery Rank در آپدیت جدید این بازی را تایید کرد.

پیش از این آپدیت، رتبه استادی یا «Mastery»، از طریق ارتقاء سطح سلاح Warframes، Archwings، K-Drives و موارد دیگر به دست می‌آمد و بازیکنان برای ارتقاء پیدا کردن به این رنک، باید آزمون استادی را می‌گذرانند. اگر این کار انجام داده نمی‌شد ارتقا یافتن به این سطح غیر ممکن بود و بازیکن باید دوباره این آزمون را می‌داد. این الزامات سختگیر برای بازیکنان جدیدتر بازی بسیار دشوار بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حذف الزامات Mastery Rank در بازی Warframe در آپدیت جدید

آپدیت Warframe با قابلیت کراس-سِیو و کوئست سینمایی جدید به بازار عرضه شد که تغییرات عظیمی را در بازی پیاده‌سازی کرده است. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اعمال شده، حذف الزامات Mastery Rank است.

حذف الزامات Mastery Rank در بازی Warframe در آپدیت جدید

تمامی این تغییرات، در به‌روزرسانی بعدی اعمال خواهند شد و بازیکنانی که نسبتا تازه وارد هستند می‌توانند ماموریت‌های «Whispers in The Walls» را در بازی وارفریم آغاز کنند. در نتیجه، بسته‌الحاقی «Story Skip» اکنون یک دی‌ال‌سی «Level Skip» خواهد بود. البته مهم است بدانید که «Mastery Rank» از بین نخواهد رفت و از آن همچنان برای استفاده از سلاح‌های خاص، افزایش حداکثر روزانه Syndicate و فوکوس و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حذف شدن الزامات Mastery Rank بازی وارفریم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *