احتمال ساخت دسته‌های سوئیچ استایل توسط مایکروسافت وجود دارد

کمپانی مایکروسافت احتمالاً در حال توسعه کنترل‌کننده‌های Joy-Con خود است که می‌تواند به او در تولید یک جایگزین پورتال پلی‌استیشن، کمک کند.

برخی از اسناد ثبت اختراع نشان می‌دهند که این کمپانی، احتمالاً در حال توسعه یک جفت کنترلر بازی قابل جدا شدن است که بی‌شباهت به «Nintendo Switch Joy-Cons» نباشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت دسته‌های سوئیچ استایل توسط مایکروسافت

در حالی که هم «سونی» و هم «نینتندو» مدت‌هاست که سیستم‌های قابل حمل را آزمایش کرده‌اند، «مایکروسافت» در بیش از 22 سال ساخت سخت‌افزار «ایکس‌باکس»، هرگز به دنبال یک کنسول دستی سنتی نبوده است؛ اما هجوم اخیر هواداران به این شرکت، به‌نظر می‌رسد که مثبت واقع شده و حالا آن‌ها به دنبال ساخت دسته‌های سوئیچ استایل هستند.

مایکروسافت

کمپانی «Microsoft»، ظاهراً در حال بررسی راه‌هایی برای دسترسی بیشتر به این فناوری با ارائه گزینه استفاده از گیم‌پدهای مبتنی بر پلتفرم است. یک جفت از چنین کنترل‌کننده‌های جداشدنی مشابه «Nintendo Switch Joy-Cons» برای «دستگاه‌های ورودی قابل تطبیق» که غول فناوری در اواخر دسامبر آن را تضمین کرد، ظاهر شد.

در برخی از کاربردهای توصیف شده این دسته، دو کنترلر فیزیکی با یک تبلت ترکیب شده و شبیه به پورتال پلی‌استیشن به نظر می‌رسد. در برخی از تصاویر دیگر منتشر شده، دستگاه دو قسمتی در جهت عمودی یا افقی به گوشی هوشمند متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام کمپانی مایکروسافت چیست؟ آیا آن‌ها کنترلر سوئیچ استایل را خواهند ساخت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *