بازی Stellar Blade سال 2024 عرضه خواهد شد

استودیوی «سونی»، تأیید کرد که بازی Stellar Blade در سال 2024 برای پلی‌استیشن عرضه خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نیست.

به تازگی، در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام شد که بازی تیغه ستاره ای ، یک عنوان اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی کره‌ای «Shift Up» و «Sony» در سال 2024 عرضه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Stellar Blade سال 2024 عرضه خواهد شد

این بازی ابتدا با نام Project Eve شناخته می‌شد و قرار بود در سال 2023 منتشر شود؛ اما در حال حاضر استودیوی «سونی» اعلام کرد که این بازی سال آینده عرضه خواهد شد و تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نکرد.

به نظر می‌رسد Stellar Blade با وجود برنامه‌ریزی اولیه برای انتشار در سال 2023، ممکن است در اوایل سال 2024 منتشر شود. تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز اعلام نشده و انتظار می‌رود که تیم سازنده در آینده‌ای نزدیک، تاریخ دقیق آن را اعلام کند.

بازی Stellar Blade

علت تأخیر در انتشار Stellar Blade هنوز مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد که این بازی یک پروژه جاه‌طلبانه خواهد بود. همانند سایر بازی‌ها، Stellar Blade نیز به زمان بیشتری برای ارائه‌ی بهترین کیفیت نیاز دارد. تاریخ جدید انتشار این بازی، به صورت ناگهانی در کنار سایر عناوین پلی‌استیشن اعلام شد.

استودیوی «Shift Up»، در سپتامبر سال 2022 جزئیاتی از گیم‌پلی بازی Stellar Blade را منتشر کرد. داستان این بازی اکشن و ماجراجویی، درباره دفاع از زمین در برابر حمله‌ی انبوهی از بیگانگان است. در توضیحات جدید آمده که این بازی اولین عنوان کنسولی استودیوی «Shift Up» خواهد بود که برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استودیوی Shift Up چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *