استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) با استفاده از هوش مصنوعی بازی خواهد ساخت

«تاکاشی کیریو»، رئیس استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که این شرکت، برنامه‌های مهمی در زمینه ساخت بازی‌ها با کمک هوش مصنوعی دارد.

«تاکاشی کیریو» که در ژوئن سال 2023 به عنوان رئیس جدید استودیوی Square Enix منصوب شد، در یک بیانیه مربوط به سال نو میلادی، اطلاعات جدیدی درباره آینده این استودیو بیان کرد. او در این بیانیه، به ابتکارات جدیدی اشاره کرده که از زمان تصدی مسئولیت خود آن‌ها را به کار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استودیوی اسکوئر انیکس با استفاده از هوش مصنوعی بازی می‌سازد

از جمله کارهایی که این استودیو در زمان مدیریت «تاکاشی کیریو» انجام داده، می‌توان به انتخاب بازی‌ها در فرآیند توسعه و تسریع برنامه‌ای برای ارائه منابع بیشتر به تیم‌های داخلی شرکت اشاره کرد. او همچنین اظهار داشته که Square Enix تمرکز خود را بر استانداردسازی و تقویت کارایی فرآیندهای خود قرار داده و قصد دارد همکاری نزدیک‌تری بین تیم محتوا و نشر خود داشته باشد.

استودیوی اسکوئر انیکس

احتمالاً برجسته‌ترین بخش صحبت‌های رئیس اسکوئر انیکس به هوش مصنوعی مربوط می‌شود. اگرچه رئیس این استودیو در این بیانیه، به نحوه ساخت بازی‌ها با هوش مصنوعی اشاره نکرده؛ اما کارگردان بازسازی بازی Final Fantasy 7، در گذشته درباره ساخت یک ابزار هوش مصنوعی برای انیمیشن چهره شخصیت‌ها و حرکات لب آن‌ها صحبت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استفاده از هوش مصنوعی در صنعت بازیسازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *