فصل دوم سریال Twisted Metal شخصیت‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد

فصل اول مجموعه Twisted Metal با موفقیت قابل توجهی روی پلتفرم Peacock پخش شد. حال قرار است فصل دوم سریال Twisted Metal ساخته شود.

در فصل دوم این سریال، برنامه‌ریزی شده که ما با شخصیت‌های بیشتری از دنیای محبوب بازی Twisted Metal رو به رو شویم، از جمله شخصیت برجسته‌ی کالیپسو (Calypso). کالیپسو به عنوان خالق مسابقات سادیستی Twisted Metal شناخته می‌شود که به برندگان وعده می‌دهد هر آرزویی را برآورده کند؛ اما اغلب با استفاده از آرزوها به نحوی مجازاتی برای برنده در نظر می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شخصیت‌های جدید فصل دوم سریال Twisted Metal

در فصل دوم سریال فلز درهم تنیده ما با تعدادی از شخصیت‌های برجسته این دنیا روبه‌رو خواهیم شد و کالیپسو تنها شخصیت نیست. «مایکل جاناتان اسمیت»، تهیه کننده سریال، اعلام کرد که «الکس»، «دال‌فیس» (Dollface) و «آقای گریم» (Mr. Grimm) جزء شخصیت‌هایی هستند که در این فصل حضور خواهند داشت. او همچنین گفت که آقای گریم یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌اش در این جهان است.

فصل دوم سریال Twisted Metal

Twisted Metal بر اساس بازی‌های معروف مبارزه با وسایل نقلیه برنده جایزه‌های پلی‌استیشن ساخته شده و «رت ریس» و «پل ورنیک»، نویسندگان فیلم‌های Deadpool و Zombieland، آن را ساخته‌اند. فصل دوم Twisted Metal اواخر سال 2024 در ماه دسامبر پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت‌های جدید فصل دوم سریال Twisted Metal چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *