تریلر بازی Indiana Jones منتشر شد

استودیوی «MachineGames» اخیراً بازی جدید خود را با انتشار تریلر بازی Indiana Jones معرفی کرد و گفت که این بازی در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

تاکنون، تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص نشده و این بازی به عنوان یک اثر انحصاری از پلتفرم ایکس باکس منتشر خواهد شد و تنها در Xbox Series X|S و PC از طریق سرویس Game Pass قابل تجربه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Indiana Jones منتشر شد

شب گذشته، در طی مراسم Xbox Developer Direct، تریلر Indiana Jones با نمایش گیم‌پلی بازی منتشر شد. به نظر می‌رسد که سازندگان بازی از چهره «هریسون فورد» به عنوان نقش اصلی استفاده کردند؛ اگرچه این امر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده؛ اما چهره او کاملاً در تریلر بازی ایندیانا جونز مشهود است.

همچنین، طرفداران در تریلر بازی Indiana Jones and The Great Circle ، با یک داستان کلی از بازی آشنا شده‌اند. در این اثر، گیمر در نقش «ایندیانا جونز» قرار خواهد گرفت و باید در یک سفر پرخطر به دنبال بازیابی یک اثر مرموز باشد و با شخصیتی به نام «امریچ واس» (Emmerich Voss) روبرو شود.

با توجه به اظهارنظرهای ارائه شده، شرکت «بتسدا» هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی را اعلام نکرده است. بنابراین، باید صبور بود تا اطلاعات بیشتری درباره Indiana Jones and The Great Circle منتشر شود. با توجه به اعلام تاریخ عرضه بازی در سال 2024، می‌توان انتظار داشت که این بازی تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

تریلری که منتشر شده، نمایشی از شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد که در واقع نسخه جوان‌تر «هریسون فورد» است. استودیوی «MachineGames» قصد دارد اولین بازی شخص اول «ایندیانا جونز» را بسازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت و انتشار بازی Indiana Jones توسط ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *