زمان انتشار بازی Ghost of Tsushima برای کامپیوتر لو رفت

به نظر می‌رسد نسخه کامپیوتری بازی Ghost of Tsushima در سال 2024 عرضه شود. این خبر توسط یکی از کارمندهای استودیوی «Nixxes Software» منتشر شد.

Ghost of Tsushima یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن در نسل قبل بود و به دلیل اتمسفر خیره‌کننده، طراحی جهان-باز و مبارزات هیجان‌انگیز از سوی توسعه‌دهندگان بزرگ مورد تحسین قرار گرفت. شرکت سونی در سال‌های اخیر به پورت آثار انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر پرداخته و کاربران PC انتظار دارند تا بازی Ghost of Tsushima را تجربه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان انتشار بازی Ghost of Tsushima برای کامپیوتر لو رفت

اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این انتظارات به‌زودی برآورده می‌شود و نسخه کامپیوتری این بازی ماجراجویی و جهان-باز، در سال 2024 عرضه خواهد شد. یک کارمند از استودیوی «Nixxes Software»، خبر انتشار بازی شبح تسوشیما تصریح کرده که اطلاعاتی درباره نسخه کامپیوتر بازی‌های پلی استیشن در سال 2024 در اختیار دارد. او اشاره کرده که علاوه بر Ghost of Tsushima، نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 و Demon’s Souls نیز در نظر گرفته شده‌اند.

بازی Ghost of Tsushima

در گزارش کارمند از استودیوی «Nixxes Software» آمده که استودیو «ساکر پانچ»، مسئول پورت‌های Ghost of Tsushima روی کامپیوتر است. حالا برای اولین‌بار، استودیوی Sucker Punch روی نسخه کامپیوتر یک بازی کار می‌کند که باعث شده تا فرآیند توسعه آن طولانی‌تر شود.

به طور مشابه، نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 نیز توسط استودیو Naughty Dog توسعه داده شد. با توجه به بهبودهایی که در نسخه کنسول پلی استیشن 5 به انجام رسیده، انتظار می‌رود که نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima بهترین نسخه برای تجربه بازی باشد.

در نسخه کامپیوتری Ghost of Tsushima ، طرفداران می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از مانیتورهای فوق‌العاده عریض، فناوری DLSS و بهبودهای بصری دیگر مانند افزایش سطح جزئیات فواصل دور، بهبود کیفیت سایه‌ها و نرخ نمونه‌برداری انیمیشن‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Ghost of Tsushima و عرضه نسخه کامپیوتری آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *