استقبال از بازی Palworld در استیم ادامه دارد

بازی Palworld با شروع عرضه به‌صورت ارلی‌اکسس، تجربه فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است و تواسته رکوردهای فوق‌العاده‌ای را در استیم ثبت کند.

این بازی بقا و جمع‌آوری هیولاهایی به نام Pocketpair، چند روز پیش عرضه شده و در یک زمان کوتاه فروش فوق‌العاده‌ای داشته است. تنها در هشت ساعت اول از عرضه، بیش از یک میلیون نسخه از بازی فروخته شد و پیش از پایان روز اول، این فروش به دو میلیون نسخه افزایش یافت. اطلاعات به‌روز شده نشان می‌دهد که در مدت 40 ساعت پس از عرضه، فروش این بازی به بیش از سه میلیون نسخه رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رکورد شکنی بازی Palworld در استیم

اطلاعات این عرضه به نحوی مثیر است که باید مقایسه‌ای با فروش برخی بازی‌های معروف انجام دهیم. برای مثال، بزرگ‌ترین عرضه یک بازی برروی پلی‌استیشن، Marvel’s Spider-Man 2، در 24 ساعت اولیه 2.5 میلیون نسخه فروش داشته است. با توجه به این مقایسه، عرضه شگفت‌انگیز Palworld با فروش بیش از سه میلیون نسخه در مدت زمان کوتاه، موفقیت بسیار بالای این بازی را نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه تر این است که Palworld به قیمت 30 دلار عرضه شده و این قیمت نسبت به سایر عرضه‌ها کمتر بود. این امر نشانگر این است که موفقیت Palworld به رغم قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به بسیاری از بازی‌های دیگر به دست آمد.

بازی Palworld

به علاوه، Palworld هم‌اکنون یکی از بازی‌های پرطرفدار بر روی پلتفرم استیم است. با بالاترین تعداد بازیکنان همزمان بیش از یک میلیون نفر، این بازی در رتبه ششم قرار دارد. این موقعیت نشان‌دهنده جذابیت و محبوبیت فوری Palworld در جامعه گیمینگ است.

این بازی حتی با بازی‌های موفق دیگری مانند Elden Ring، Hogwarts Legacy، Battlefield 2042 و Apex Legends رقابت کرده و موقعیت خود را در رتبه‌بندی حفظ کرده است. تعداد بازیکنان همزمان Palworld بر روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، و کامپیوتر نیز افزایش یافته و این بازی نیز مورد استقبال گیمرها در این پلتفرم‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Palworld چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *