تریلر بازی Phantom Blade Zero منتشر شد

استودیوی S-Game، بلاخره تریلر بازی Phantom Blade Zero که سال گذشته در رویداد پلی‌استیشن معرفی کرده بود را به انتشار رساند.

هنگامی که بازی اکشن نقش‌آفرینی Phantom Blade Zero سال گذشته در رویداد پلی‌استیشن معرفی شد، استودیو S-Game توجه بسیاری از کاربران این سبک را به خودش جلب کرد. اگرچه از آن زمان تاکنون هیچ به‌روزرسانی خاصی درباره بازی انجام نشده؛ اما سازنده تریلر Phantom Blade Zero را به مناسبت آغاز سال اژدها در تقویم چینی منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Phantom Blade Zero منتشر شد

جالب اینجاست که بیشتر تریلرها مربوط به خود بازی نیستند و به جای آن، یک سکانس انیمه‌ای را نشان می‌دهند که دو جنگجو، یک دوئل را انجام می‌دهند. لحظات آخر تریلر بازی Phantom Blade 0 تصاویر جدیدی از گیم‌پلی را نشان می‌دهند و ما چند نگاه کلی به مبارزات، پیمایش و محیط‌های مختلف داریم.

همچنین، بنیان‌گذار S-Game نیز پیامی را در توییتر منتشر کرده است که در آن از فرآیند ساخت صحنه‌های انیمیشن صحبت می‌کند. او می‌گوید اطلاعات بیشتر و یک نسخه آزمایشی قابل بازی از Phantom Blade Zero در اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد.

Phantom Blade Zero در حال توسعه برای پلتفرم‌های PS5 و PC است. علاوه بر داستان تک‌نفره 30 تا 40 ساعته، این بازی همچنین حالت چندنفره نیز دارد؛ اما بدون پرداخت پول درون‌برنامه‌ای، نمی‌توان از آن بهره‌مند شد. حالت‌های گرافیکی 2k/60 فریم بر ثانیه و 4k/30 فریم بر ثانیه در پلی‌استیشن در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Phantom Blade Zero چه بود؟ آیا این بازی می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *